[ATB] Aktualności

20 nowych ciężarówek w firmie Mirjan

Data publikacji:

Do rozbudowanej floty ok. 120 pojazdów firmy meblarskiej Mirjan dołączyło kolejnych 20 ciężarówek marki Mercedes Actros. Samochody przekazano u dilera w Ociążu pod Kaliszem.

Jan Rabiega, założyciel i właściciel firmy Mirjan, odebrał nowe pojazdy wraz z synem Łukaszem Rabiegą oraz grupą kierowców, którzy od razu po uroczystości zasiedli w kabinach. – Dla mnie Mercedes to jest numer 1 wśród pojazdów ciężarowych, ta marka buduje prestiż naszej firmy. Nowy model oferuje wyjątkową stylistykę i bezpieczeństwo dla kierowców. Zamawiamy samochody w dobrym wyposażeniu - chcemy, żeby kierowcy czuli się związani z firmą, wiedzieli, że w zamian za dobre wyniki zapewniamy im wysokiej klasy, komfortowe i bezpieczne miejsce pracy. Dlatego właśnie najlepsi dziś zasiądą w kabinach nowych Actrosów – mówił Jan Rabiega, odbierając symboliczny kluczyk.
Każdy z 20 nowych Actrosów 1845 wyposażony jest w kabinę StreamSpace i retarder oraz elektryczną klimatyzację postojową. Tradycyjne lusterka zastąpił innowacyjny system wyświetlaczy i kamer MirrorCam - jedyny taki w seryjnie produkowanych ciężarówkach. Kontrakt obejmuje także umowy serwisowe, w tym usługę Mercedes-Benz Uptime, zapewniającą stały monitoring stanu technicznego floty i umożliwiającą reagowanie, zanim w pojeździe nastąpi usterka. Pozwala to na optymalne wykorzystanie floty i wcześniejsze zaplanowanie wizyty w serwisie tak, aby nie wiązało się to z dodatkowymi przestojami.
– Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że przedsiębiorcy tego formatu, firmy reprezentujące kompleksowe podejście do biznesu wybierają nasz produkt. Naszym celem jest partnerskie podejście do klientów, zapewnienie takiej jakości pojazdów oraz obsługi, żeby przedsiębiorcy mogli skupić się wyłącznie na swojej działalności - tak dziś działa biznes – podkreślał Piotr Urban, dyrektor sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Trucks Polska.

Korzystna inwestycja

Ciężarówki firmy Mirjan rozwożą meble po całej Europie. Część z nich powstaje w zakładzie produkcyjnym należącym do przedsiębiorstwa, a część pochodzi od dostawców - sprzedaż odbywa się za pośrednictwem sklepu internetowego Mirjan24.
Jak podkreślił Jan Rabiega, kluczowy parametr w działalności, która opiera się na transporcie, stanowi zużycie paliwa, a pod tym względem Actros jest liderem. – Wiemy, że ten samochód ma duży potencjał, przekonaliśmy się o tym, szkoląc naszych kierowców. System Predictive Powertrain Control bardzo się do tego przyczynia i wraz z systemem Fleetboard pozwala na bieżąco monitorować wyniki. Obecna wersja inteligentnego tempomatu, pozwalająca na użytkowanie go także na drogach lokalnych, dodatkowo ułatwi pracę kierowcom i powinna poprawić spalanie. 20 nowych Actrosów 1845 polakierowanych na firmowy czerwony kolor już następnego dnia po uroczystości wyruszyło na trasy. Co tydzień rozwozimy meble do około 2 tys. punktów. Nowe Mercedesy będzie więc widać na drogach.
Chciałbym pogratulować firmie Mirjan zapewnienia kierowcom takiego narzędzia pracy, jak nowy Actros. Inwestycja w najwyższej klasy nowoczesną technologię i jakość świadczy o wielkiej dbałości o pracowników. Warto jednak pamiętać, że dziś nie wystarczy stworzyć dobry produkt. Trzeba jeszcze zadbać o to, żeby użytkownicy umieli maksymalnie wykorzystać jego zalety. Dlatego szkolenia kierowców są bardzo istotne. Jednocześnie wiemy, że dla kierowców liczą się dziś nie tylko płace, ale również warunki pracy - jestem przekonany, że nowe Actrosy to najlepsza inwestycja w pracowników – podkreślił z kolei Jan Garcarek.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

CASE ROAD SHOW 2023 Niemcy


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Targi eRobocze Show 2023 Lubień Kujawski


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.