[ATB] Aktualności

30 lat sukcesów Jungheinrich Polska na rynku

Data publikacji:

Jungheinrich Polska, firma z ugruntowaną pozycją na rynku, obchodzi w tym roku swoje 30 lecie. Z tej okazji tradycyjne już Dni Otwarte, które odbędą się w tym roku 9 i 10 października w oddziale firmy we Wrocławiu, będą miały szczególny charakter. Wydarzenie to ma połączyć w sobie tradycję i nowoczesność, nie tylko ze względu na jubileusz, ale również z powodu prezentacji najnowszych technologii i rozwiązań, które firma wprowadza na rynek.

    30 lat sukcesów Jungheinrich Polska na rynku

 

Od pierwszego biura do nowoczesnej struktury

Firma Jungheinrich Polska rozpoczęła swoją działalność w 1994 roku, otwierając pierwsze biura w Warszawie i w Poznaniu. Przez trzy dekady firma dynamicznie się rozwijała, co zaowocowało otwarciem kolejnych oddziałów na terenie całego kraju, w tym we Wrocławiu, Gdańsku, Rzeszowie i Piekarach Śląskich. Centrala polskiej spółki koncernu Jungheinrich mieści się w podwarszawskich Broniszach.

– To nasza druga lokalizacja centrali w historii firmy, a przeprowadzony w tym roku remont stworzył nam nowoczesne i przyjazne miejsce pracy – podkreśla Paulina Kosztowska, przedstawicielka firmy Jungheinrich Polska.

Dodatkowo warto dodać, iż poza oddziałami Jungheinrich Polska posiada największą w kraju sieć serwisantów technicznych, liczącą ponad 260 osób, gwarantując tym samym wsparcie techniczne na najwyższym poziomie i utrzymanie ciągłości pracy urządzeń u klientów.

 

Innowacyjne podejście do klienta i rozwój oferty

Jungheinrich Polska od lat koncentruje się na bliskiej współpracy z klientami, co jest kluczowe dla rozwoju firmy. Jungheinrich Polska nie tylko dostarcza innowacyjne rozwiązania, ale również aktywnie kształtuje przyszłość intralogistyki, stawiając na automatyzację, bezpieczeństwo pracy oraz zrównoważone zarządzanie energią. Dodatkowo, firma wprowadza nowe narzędzia dla klientów, jak np. aplikację Call4Service usprawniającą maksymalnie zgłoszenie problemu z urządzeniem i szybkie wezwanie serwisu czy sklep internetowy Jungheinrich Shop, który umożliwia łatwą rezerwację i zakup wózków widłowych. 

Jungheinrich Polska, jako część międzynarodowego koncernu, od lat stawia też na ekologiczne rozwiązania. Dowodem na potwierdzenie tej polityki jest fakt, że firma zrezygnowała z produkcji wózków spalinowych na rzecz w pełni elektrycznych urządzeń oraz korzysta w swoich lokalizacjach z odnawialnych źródeł energii. 

– Nasza firma działa na rzecz minimalizacji śladu węglowego, wyznaczając konkretne cele, jak ten o osiągnięciu zerowej emisji gazów cieplarnianych do 2050 roku. To element naszej odpowiedzialności za planetę. Obecnie oddziały Jungheinrich w 28 krajach pozyskują energię elektryczną z odnawialnych źródeł a wózki widłowe wykorzystujące technologię litowo-jonową zużywają o 20% mniej energii niż te wyposażone w akumulatory kwasowo-ołowiowe. – wyjaśnia Paulina Kosztowska. 

W ramach obchodów jubileuszu 30lecia firmy w naszym kraju, Jungheinrich Polska kontynuuje również akcję sadzenia drzew – za każdego zarejestrowanego uczestnika Dni Otwartych posadzone zostanie jedno drzewo, co wpisuje się w szerszy nurt ekologicznej odpowiedzialności firmy.

 

Trzy dekady zasilane dobrą energią

Hasło tegorocznych Dni Otwartych – „30 lat zasilanych dobrą energią” – bardzo dobrze odzwierciedla filozofię działania firmy. Jungheinrich od początku swojej działalności kładzie duży nacisk na innowacyjność oraz bliską współpracę z klientami. Tegoroczne Dni Otwarte (to już ich 15. edycja) będą wyjątkowe nie tylko ze względu na jubileusz firmy, ale także z powodu premier nowych produktów. 

Podczas tegorocznej edycji uczestnicy będą mogli obejrzeć na żywo wózek podnośnikowy EJC serii 1i, wózek wysokiego składowania ETV, elektryczny wózek widłowy EFG serii 4 czy robot mobilny Arculee M a także poznać nowoczesne rozwiązania do zarządzania energią i optymalizacji pracy magazynu. Dni Otwarte będą również okazją do interaktywnego doświadczenia technologii, do dyspozycji gości będzie m. in. symulator jazdy wózkiem widłowym, który zawsze cieszy się dużym zainteresowaniem odwiedzających.

 

Plan – dalsze inwestycje

Dni Otwarte będą też doskonałą okazją do zaprezentowania strategii, którą firma wdraża w odpowiedzi na wyzwania współczesnego rynku. 

– Stawiamy na bliską współpracę z klientami, dzielenie się wiedzą oraz ciągły rozwój, co sprawia, że jesteśmy gotowi na nadchodzące lata – zauważa przedstawicielka firmy. 

Mimo że firma zauważa lekkie spowolnienie dynamiki wzrostu, to patrzy w przyszłość z optymizmem. 

– Zmiany są wpisane w rozwój, a my jesteśmy gotowi na nadchodzące lata. Prognozy są ostrożne, ale czarne scenariusze się nie sprawdzają. – mówi Paulina Kosztowska. 

Jungheinrich Polska planuje dalsze inwestycje w technologie przyjazne dla środowiska oraz automatyzację procesów magazynowych, co ma zapewnić firmie przewagę konkurencyjną na rynku. Firma kładzie również duży nacisk na bezpieczeństwo operacji magazynowych, cyfryzację i rozwój rozwiązań automatycznych.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

CASE ROAD SHOW 2023 Niemcy


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Targi eRobocze Show 2023 Lubień Kujawski


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.