[ATB] Technika

Asbud/Schaeff - Wyłączny dystrybutor

Data publikacji:

Dystrybutorem produktów Schaeff w Polsce została firma Asbud, wcześniej będąca jednym z trzech dilerów marki Terex w naszym kraju.

Firma Yanmar, zakupując w październiku 2016 r. niemiecki biznes kompaktowych maszyn budowlanych, obejmujący mini- i midikoparki, koparki kołowe oraz kompaktowe ładowarki kołowe, przejęła zakład produkcyjny w Crailsehim oraz centrum dystrybucji części w Rothenburg.

Od początku br. sprzęt ten dostępny jest w ofercie sygnowany znakiem Schaeff. Oznacza to rzecz jasna zmiany w strukturach sprzedażowych na rynku polskim - dystrybutorem produktów Schaeff w Polsce została firma Asbud, wcześniej będąca jednym z trzech dilerów marki Terex w naszym kraju.
– Koncern Yanmar podjął decyzję, iż na rynku europejskim produkty te będą oferowane pod nazwą Schaeff, stanowiącą synonim niezawodności. W związku z tym będziemy rozwijać struktury sprzedażowe - zamierzamy pozyskać subdilerów, odpowiedzialnych za sprzedaż maszyn, serwis oraz części zamienne. Z punktu widzenia klienta nic się nie zmienia, bo serwisem zajmują się mechanicy, którzy jeszcze pięć miesięcy temu sprawowali pieczę nad sprzętem marki Terex, który teraz dostępny jest z logiem Schaeff. Oczywiście producent pracuje nad nowymi wersjami oferowanych maszyn – wyjaśnia Bartosz Kłosowski, kierownik ds. marketingu w firmie Asbud.

Marka od 80 lat

Firma Schaeff została założona w 1937 r. w Langenburgu przez Karla Schaeffa. Początkowo zajmowała się produkcją urządzeń dla rolnictwa. W latach powojennych wyspecjalizowała się w lekkim asortymencie budowlanym. W 2001 r. firma Schaeff została przejęta przez koncern Terex - obecnie jest częścią grupy Yanmar, wchodząc w skład Yanmar Compact Germany.

Grzegorz Antosik

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.