[ATB] Technika Atlas Copco

Atlas Copco/ Oerlikon Leybold Vacuum - Wysoka technologia

Data publikacji:

Założona w roku 1850 firma Oerlikon ma swoją siedzibę w Szwajcarii i jest notowana na tamtejszej giełdzie papierów wartościowych SIX Swiss Exchange. Przejmowany przez Grupę Atlas Copco, należący dotychczas do Oerlikona dział technologii próżniowych Leybold Vacuum, mieści się w Kolonii w Niemczech.

Oerlikon Leybold Vacuum produkuje urządzenia do procesów wymagających próżni na różnym poziomie, także ultra wysokiej, w tym standardowe i dedykowane pompy, czujniki nieszczelności i urządzenia kontrolno-pomiarowe. Rozwiązania próżniowe firmy Leybold Vacuum są wykorzystywane do tworzenia czystych, pozbawionych cząsteczek stałych środowisk, znajdujących zastosowanie m.in. w przemyśle motoryzacyjnym, metalurgii czy przy produkcji mikroprocesorów i przyrządów analitycznych.

Mocne wsparcie

Firma Oerlikon Leybold Vacuum do działającej w 180 krajach Grupy Atlas Copco (przychody w 2014 r. – 10,3 mld euro, 44 tys. pracowników; informacja o przejęciu w atb 12/2015 – przyp. red.) wnosi wysoką technologię, duży potencjał intelektualny oraz wieloletnie doświadczenie w branży. – Leybold wzmocni naszą platformę technologiczną w zakresie zaawansowanych rozwiązań próżniowych. Liczymy na owocną współpracę z tym niezwykle doświadczonym zespołem specjalistów – przekonuje Nico Delvaux, prezes działu techniki sprężonego powietrza firmy Atlas Copco.
Wykupienie Leybold Vacuum to już druga poważna inwestycja koncernu Atlas Copco w ostatnim czasie w przemysł rozwiązań próżniowych – pierwszą było przejęcie w roku 2014 brytyjskiej firmy Edwards Group, działającego od roku 1919 czołowego producenta szerokiego asortymentu wysokiej klasy urządzeń i systemów próżniowych.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.