AUSA, hiszpański producent kompaktowych maszyn terenowych, digitalizuje swoje metody szkoleniowe, aby dostosować się do obecnej sytuacji.
Wprowadzanie na rynek nowych produktów i urządzeń w czasie pandemii i możliwość udostępnienia ich wszystkich specyfikacji handlowych i technicznych sieci dealerów, firm wynajmujących i klientów końcowych stanowi wyzwanie. Aby mu sprostać, AUSA wymyśliła na nowo swoją metodę szkoleniową poprzez wykorzystanie platform internetowych do digitalizacji swoich kursów.
Nowy format został wdrożony w 2020 r., kiedy to potrzeba kontynuowania działalności szkoleniowej pomimo ograniczeń mobilności zmusiła firmę do przejścia na format wirtualny. Od tego czasu szkolenia są prowadzone zdalnie, w sposób jak najbardziej zbliżony do formatu bezpośredniego, a uczestnicy mogą wchodzić w interakcje z zespołem szkoleniowym.
Jedną z zalet tego rozwiązania jest to, że dzięki cyfryzacji kursów, każda sesja może być prowadzona dla większej liczby uczestników, co ułatwia przekazywanie wiedzy, a tym samym zwiększa zadowolenie klientów końcowych. Ponadto, kursy cyfrowe zapewniają większą elastyczność czasową, co pozwala zaspokoić potrzeby klientów na całym świecie.
W ramach swoich cyfrowych kursów szkoleniowych AUSA zapewnia sesje dotyczące sprzedaży, obsługi posprzedażnej, wsparcia internetowego oraz procedur operacyjnych i technicznych. Z tym nowym formatem, AUSA kontynuuje rozwój technologiczny swoich produktów i usług, pozwalając na kontynuację oferowania kursów, które zostały wprowadzone na początku lat 90.
Demag w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
Nowa koparka z serii SR firmy Kobelco
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę