Najnowszej generacji ładowarki kołowe Case z serii G zwracają uwagę rewolucyjną konstrukcją przedniej szyby oraz wysokim poziomem bezpieczeństwa, ergonomii i komfortu. Ich „doskonałość konstrukcyjną” w tym zakresie docenili również specjaliści od designu z USA i Europy, przyznając firmie Case za ten produkt prestiżową „Good Design Award”.
Nagrody „Good Design” przyznają wspólnie dwie organizacje z USA i Europy - Chicago Athenaeum: Museum of Architecture and Design oraz European Centre for Architecture Art Design and Urban Studies - których misją jest m.in. promocja najlepszych rozwiązań w zakresie konstrukcji i wzornictwa w wielu różnych branżach i dziedzinach, nie wyłączając przemysłu czy budownictwa. To najstarsze, zapoczątkowane w roku 1950, i uchodzące za najbardziej prestiżowe wyróżnienie tego typu na świecie, o które ubiega się wielu wiodących światowych producentów oraz firm projektowych, w większości plasujących się na liście rankingowej „Fortune 500”. W dotychczasowej historii nagrodę otrzymało już około 40 tys. wyrobów z ponad 50 krajów. Zaszczytne wyróżnienie spotkało firmę Case w wyjątkowym dla niej czasie - w tym roku przypada 60-lecie produkcji ładowarek kołowych tej marki. Jako nagrodzony produkt, ładowarka kołowa z serii G będzie stanowić teraz część stałej kolekcji chicagowskiego Muzeum.
Nowe standardy
Dla firmy Case komfort, ergonomia, funkcjonalność czy intuicyjna obsługa, ale także stylizacja podkreślająca charakter maszyny, zawsze stanowiły priorytety w procesie konstruowania i rozwoju produktów, co potwierdzają ładowarki z serii G. Nowe standardy w tym zakresie wyznacza zwłaszcza ich kabina, której budowa, wyposażenie oraz elementy sterowania czynią z niej jedno z najprzyjaźniejszych i najbardziej intuicyjnych środowisk pracy. Każdy jej element i detal znamionują styl i jakość zaczerpnięte z motoryzacji, a jednocześnie „przemysłową” wydajność. Seria G wynosi na nowy poziom przede wszystkim widoczność. Jednoczęściowa, gięta szyba przednia oferuje niczym niezakłócony panoramiczny widok do przodu, a liczne sferyczne lusterka wsteczne, tylna kamera, smukła pokrywa silnika oraz zapobiegająca oszronieniu podgrzewana tylna szyba zapewniają doskonałą widoczność do tyłu. Kabina, w której wnętrzu wygospodarowano maksymalnie dużą przestrzeń dla operatora, oferuje też ergonomiczne, symetryczne stanowisko sterowania maszyną oraz jej funkcjami roboczymi, oparte na dżojstikach z obu stron fotela, co zmniejsza zmęczenie kierowcy, zwłaszcza podczas wykonywania nużących, powtarzalnych zadań. Na uwagę zasługuje również przyjazny interfejs wyświetlacza z intuicyjną nawigacją, ułatwiający ustawianie i kontrolę parametrów. Z kolei na wysoki komfort wpływają takie rozwiązania, jak dobra izolacja akustyczna i układ zawieszenia kabiny oraz aktywna, pneumatyczna amortyzacja fotela, redukujące w znacznym stopniu hałas i drgania.
SS
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę