[ATB] Aktualności Bobcat budowlaneDoosan

Doosan Bobcat - Nowa siedziba w Europie

Data publikacji:

Firma Doosan Bobcat ogłosiła otwarcie nowej siedziby dla regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Nowo wzniesiony budynek, będący częścią kampusu w Dobris, będzie miejscem pracy zarządu firmy oraz pracowników innych działów.

Jest to uzupełnienie zakładu produkcyjnego i ośrodka szkoleniowo-badawczego, gdzie tworzone są maszyny Bobcat dla Europy i reszty świata.
W 2018 r. przychody Doosan Bobcat w regionie EMEA wyniosły 765 mln EUR, a czeska fabryka wypuściła rekordową liczbę 17 206 maszyn. W tym roku firma planuje zwiększyć produkcję o 20% i po raz pierwszy przekroczyć próg 20 tys. maszyn. Rosną przychody, a więc rośnie również skala inwestycji, które tylko w 2019 r. wyniosą 20 mln EUR (dotychczas w fabrykę w Dobris firma zainwestowała prawie 120 mln EUR). Trzykondygnacyjny budynek siedziby kosztował 10 mln EUR, zajmuje powierzchnię 1561 m² i zapewnia ponad 3370 m² powierzchni biurowej dla 200 pracowników. Inwestycja objęła również utworzenie ponad 7000 m² terenów zielonych wokół budynku. Rozległy parking jest wyposażony w stacje ładowania pojazdów elektrycznych. – Otwarcie nowej siedziby w Dobris oznacza zakończenie inwestycji, która - dzięki skupieniu w jednym miejscu ośrodków badawczych, produkcyjnych i zarządzania - ma duże znaczenie społeczno-ekonomiczne dla całego regionu i stanowi wyjątek w naszej branży. W trakcie działalności Doosan Bobcat w Republice Czeskiej zainwestowaliśmy około 120 mln EUR, pięciokrotnie zwiększyliśmy produkcję i potroiliśmy liczbę pracowników. W przyszłości oczekujemy dalszego naboru pracowników fizycznych i specjalistów w naszym ośrodku rozwojowym – skomentował Gustavo Otero, prezes Doosan Bobcat EMEA.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.