[ATB] Budownictwo

Eksperci poszukiwani

Data publikacji:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad poszukuje ekspertów, którzy doradzaliby przy projektach drogowych realizowanych w formule PPP (Partnerstwo Publiczno-Prywatne). Chodzi o projekty realizowane w przyszłości, jak i te już istniejące.

Usługi o charakterze ekonomiczno-finansowym mają być świadczone w odniesieniu do autostrady A2 (dotyczy istniejącego odcinka koncesyjnego), projektów drogowych wskazanych przez zamawiającego jako potencjalnie możliwe do realizacji w modelu Partnerstwa Publiczno - Prywatnego oraz innych wskazanych przez zamawiającego dróg krajowych w toku realizacji umowy z partnerem prywatnym. Do zadań wykonawcy będzie należeć m.in. bieżące wsparcie zamawiającego w relacjach kontraktowych z koncesjonariuszami autostrady A2, przygotowywanie analiz i opracowań koniecznych do podjęcia decyzji przez stronę publiczną, analiza modeli finansowych, a także przygotowywanie stanowisk negocjacyjnych oraz udział w negocjacjach dotyczących zmian do umów koncesyjnych. Ekspert, z którym będzie współpracować GDDKiA, będzie także uczestniczył w sporządzaniu lub ocenie umów kredytowych, umów zabezpieczeń zobowiązań finansowych i rozliczeń na wypadek nieważności umów bezpośrednich między Skarbem Państwa i podmiotami finansującymi. Pomoże również w opracowaniu warunków finansowych projektów drogowych i w ocenie ofert w kontekście finansowym. Umowa współpracy eksperta z Generalną Dyrekcją miałaby obowiązywać przez okres 36 miesięcy. Zainteresowani mogą składać oferty do 30 marca br.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

CASE ROAD SHOW 2023 Niemcy


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Targi eRobocze Show 2023 Lubień Kujawski


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.