[ATB] Nowości Fassi

Fassi/Hewea Nowy, lekki żuraw

Data publikacji:

Włoska firma Fassi, znany producent szerokiej gamy hydraulicznych żurawi samochodowych, wprowadza na rynek nowy model żurawia - F40B. Najnowsza propozycja przedsiębiorstwa, reprezentowanego na naszym rynku przez firmę Hewea, ma zastąpić żurawie F38A i F40A.

Najnowszy żuraw firmy Fassi zachowuje taki sam moment udźwigu (4 tm), jak jego bezpośredni poprzednik - model F40A, jest jednak od niego o 100 kg lżejszy (masa - 530 kg). Poza tym charakteryzuje się bardziej kompaktowymi wymiarami - jest o ok. 9% niższy i węższy, a dzięki niewielkim gabarytom zostawia więcej miejsca na zabudowę i wyposażenie pojazdu.

Wysoka jakość

W procesie produkcji nowego żurawia firmy Fassi wykorzystano stal o najwyższej wytrzymałości, nowoczesne technologie, a nawet… zaawansowaną matematykę. Dla przykładu najważniejsze części maszyny: odlewy, kolumna i podstawa kolumny zostały zaprojektowane przy zastosowaniu analizy FEM, która pozwala precyzyjnie obliczyć optymalny stosunek wagi do mocy. Co ważne, w żurawie F40B zamontowano niewielką ilość elementów elektronicznych, które – jak wskazuje praktyka – najgorzej znoszą upływ czasu. – Dzięki solidnemu wykonaniu i prostej konstrukcji po Fassi F40B można spodziewać się wielu lat niezawodnego działania – twierdzi Łukasz Olszewski, koordynator sprzedaży w firmie Hewea, importera żurawi Fassi na rynku polskim.

O firmie

Fassi to rodzinna, włoska firma z 60-letnią tradycją. We własnych zakładach produkuje wyłącznie żurawie. W procesie produkcji kontroluje każdy z etapów ich powstawania i korzysta tylko z podzespołów renomowanych europejskich producentów takich jak: Bosch Rexroth, Scanreco, HBC-radiomatic i Hydrocontrol.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.