[ATB] Aktualności

GaLaBau - Branża w Norymberdze

Data publikacji:

Tradycyjnie już targi GaLaBau stanowią najważniejsze spotkanie europejskich i światowych producentów prezentujących kompletny asortyment sprzętu dedykowanego dla sektora ogrodnictwa, budowy i utrzymania obiektów sportowych, pól golfowych i terenów zielonych.

W dniach 12-15 września 2018 r. na swoich stoiskach w centrum wystawienniczym w Norymberdze zjawi się około 1400 wystawców przygotowanych na tłumy zwiedzających. Nie może być zresztą inaczej, skoro organizatorzy targów spodziewają się przyjazdu ok. 65 tys. specjalistów z branży.
Jeśli chodzi o określenie pozycji specjalistycznych targów GaLaBau na rynku europejskim, wystarczy stwierdzić, iż jest ona niewzruszenie bardzo mocna. W związku z tym przedsiębiorstwa zajmujące się planowaniem, budową i pielęgnacją ogrodów, parków, wolnych przestrzeni, placów zabaw, boisk sportowych czy pól golfowych podczas GaLaBau zaprezentują swoje najnowsze produkty i formy usług. Na zwiedzających czeka bardzo bogata oferta specjalistyczna, m.in. w ramach nowego formatu „Conversations with Motorists” i „Garden of Dreams Area”. Generalnie program ramowy tegorocznej edycji targów w Norymberdze jest bardzo obszerny i dla każdego podmiotu z „zielonej branży” ma do zaoferowania naprawdę wiele - nie zabraknie rzecz jasna bogatej oferty producentów sprzętu dedykowanego do tego sektora rynku.
Honorowym sponsorem targów jest niemieckie Bundesverband Garten-, Landschafts- und Sportplatzbau (BGL) - Federalne Zrzeszenie Budowy Ogrodów, Boisk Sportowych i Kształtowania Krajobrazu.

GA

fot.firmowe

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

CASE ROAD SHOW 2023 Niemcy


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Targi eRobocze Show 2023 Lubień Kujawski


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.