[ATB] Nowości Hyundai

HD Hyundai. nowa tożsamość, nowe koparki

Data publikacji:
HD Hyundai. nowa tożsamość, nowe koparki

Firma Hyundai Construction Equipment wprowadza nową globalną nazwę marki mającą podkreślać reputację firmy jako dostawcy innowacyjnych, zaawansowanych technologicznie rozwiązań. Nową markę - HD Hyundai zaprezentowano podczas spotkania prasowego, które odbyło się w dniach 24-25 maja w belgijskim Tessenderlo. Uczestniczyła w nim - jako jedyna z Polski - redakcja atb - aktualności techniki budowlanej.

Zacznijmy od tego, skąd decyzja o zmianie brandu przez firmę Hyundai Construction Equipment? Nowa marka HD Hyundai wyraźnie pokazuje przejście firmy od zwykłego dostarczania klientom maszyn do dostarczania inteligentnych produktów i usług opartych na inteligentnej technologii. Koncern stał się bowiem w ostatnich latach dostawcą zaawansowanych rozwiązań technologicznych, marką, która może konkurować z wiodącymi na świecie firmami technologicznymi, a także firmami produkującymi sprzęt budowlany.

„HD” w nowej nazwie ma dwa znaczenia. Po pierwsze jest to „Human Dreams”, czyli wizja Hyundaia lepszej przyszłości dzięki wykorzystaniu innowacji, zintegrowanych technologii i szybkiego postępu cyfryzacji. Po drugie „Human Dynamics”, która pozwala urzeczywistnić to marzenie poprzez integrację rozwiązań przemysłowych, robotyki i sztucznej inteligencji (AI). Aby symbolizować zmiany i rozwój firmy, HD Hyundai wprowadził nowe logo, znane jako Forward Mark. Ewolucja trójkątnego logo firmy - kształt został przekształcony w strzałkę skierowaną do przodu, reprezentowaną w różnych odcieniach zieleni - odzwierciedla przyszłościową wizję firmy i jej nacisk na bardziej ekologiczną, zrównoważoną przyszłość.

W segmencie 10-tonowych koparek kołowych

Marka HD Hyundai rozszerza swoją ofertę koparek kołowych, wprowadzając na rynek model HW100A, zaprezentowany dziennikarzom z całej Europy na położonym nieopodal europejskiej siedziby koncernu poligonie testowym. To przedstawiciel największego sektora kompaktowych koparek kołowych na rynku 8-11 ton. Kompaktowe koparki kołowe są głównymi graczami na rynkach takich jak: Francja, Niemcy i Szwajcaria, a zainteresowanie nimi rośnie na innych rynkach w całej Europie. Jest to konkurencyjny sektor, w którym wielu producentów chce przyciągnąć mieszaną bazę klientów, wykonawców, firmy użyteczności publicznej i firmy rentalowe.

Ta kompaktowa, bardzo wszechstronna maszyna wyposażona jest w firmowy, ekonomiczny i ekologiczny silnik o mocy 75 kW/100 KM, zgodny z normą Stage V (z DOC/DPF/SCR, bez EGR) i zapewniający maksymalny moment obrotowy 460 Nm (przy 1400 obr./min). Oczywiście operator ma do wyboru jeden spośród trzech trybów roboczych: Power, Standard i Economy. Układ napędowy ma dwubiegową przekładnię mechaniczną i dwubiegowy hydrostatyczny silnik jazdy. Pozwala to operatorowi na zdefiniowanie maksymalnej prędkości jazdy dla każdego zastosowania, z maksymalną prędkością 40 km/h na najwyższym biegu. Koparka HW100A jest wyposażona w dwuczęściowy wysięgnik główny i ramię łyżki o dużym zasięgu. Maksymalny zasięg kopania wynosi 7,82 m, a maksymalna głębokość kopania to 4,24 m.

Z dobrymi parametrami roboczymi idzie w parze wygodne środowisko pracy operatora (ergonomiczna kabina z wygodnym, amortyzowanym pneumatycznie fotelem, 8-calowym monitorem dotykowym i telematycznym systemem monitorowania Hyundai Hi-Mate), a także rozwiązania ułatwiające codzienną pracę. Za sprawą trzech trybów skrętu kół koparka kołowa Hyundai HW100A oferuje promień zawracania wynoszący zaledwie 1,6 m. Nowa maszyna zapewnia także łatwy dostęp do wszystkich elementów serwisowych i konserwacyjnych z poziomu gruntu. Z tyłu i po bokach maszyny znajdują się szerokie drzwi dostępowe, a dane dotyczące konserwacji są również dostępne bezpośrednio z monitora w kabinie.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.