• Wszystkie funkcje potrzebne do zaplanowania I realizacji przesyłki w jednym miejscu
• Cztery główne funkcje: przeglądanie, wycena, zlecenie, śledzenie
• Zwiększenie niezależności działania Klientów transportu morskiego, lotniczego i drogowego
Warszawa, 30 listopada 2018 – Wraz z myKN, Kuehne + Nagel oferuje Klientom unikatowy punkt dostępu do wszystkich internetowych serwisów, jednocześnie zastępując dotychczas użytkowaną platformę Control Center. myKN pozwala przeglądać, wyceniać, zlecać, śledzić, jak i zarządzać przesyłkami i kontem użytkownika w ramach w pełni kompleksowego, samoobsługowego narzędzia online.
Dr. Detlef Trefzger, Prezes Kuehne + Nagel International AG: “Zorientowanie na Klienta stanowi podstawę naszej działalności. Dlatego też, regularnie poprawiamy łatwość i dostępność współpracy z Kuehne + Nagel. Naszym działaniom przyświeca wizja zapewnienia naszym Klientom wszystkich potrzebnych narzędzi do zaplanowania oraz realizacji przesyłki w jednym miejscu. W tym celu będziemy nieustannie wzbogacać oraz rozwijać nowe interaktywne funkcjonalności narzędzia myKN.
myKN pozwala zarejestrowanym Klientom przeglądać między innymi możliwości transportowe poprzez niedawno rozwiniętą, cyfrową platformę SeaExplorer, jak i uzyskać podgląd do wszystkich informacji o przesyłce, łącznie z danymi finansowymi i poufnymi dokumentami o wysokim poziomie szczegółowości. myKN oferuje różne możliwości personalizacji dostępnych funkcji, w pełni dostosowując się do indywidualnych potrzeb naszych Klientów. Jednocześnie, sprawia to, że myKN jest najbardziej zintegrowanym rozwiązaniem online dostępnym w branży logistycznej.
Źródło:Kuehne + Nagel
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę