Firma Husqvarna Construction Products konsoliduje swoje portfolio marek w segmencie obróbki powierzchni. W związku z tym marka produktów, usług i rozwiązań HTC zostanie zastąpiona marką Husqvarna i włączona do globalnej oferty Husqvarna.
Należy przypomnieć, że Husqvarna zakupiła HTC w 2017 r. - od tego czasu obie marki blisko ze sobą współpracowały w ramach wielomarkowej struktury. Przeprowadzana obecnie konsolidacja daje firmie Husqvarna szereg nowych możliwości w zakresie skupienia sił oraz inwestycji dla rozwijania produktów i usług pod tą marką.
– Jesteśmy pewni, że dzięki doświadczeniu, jakie zdobyliśmy na przestrzeni ostatnich trzech lat, będziemy w stanie lepiej zaspokajać potrzeby naszych klientów i rozwijać całą branżę szlifowania posadzek poprzez rozszerzanie oferty w ramach jednej silnej marki – mówi Stijn Verherstraeten, wiceprezes w dziale powierzchni i posadzek betonowych Husqvarna Construction.
Produkty, usługi i rozwiązania HTC będą dostępne pod marką Husqvarna od początku 2021 r.
– Cieszymy się na myśl, że wszystkim klientom HTC i Husqvarna będziemy mogli zaoferować „cały świat nowych” możliwości w ramach obu platform produktowych. Mogę również zdradzić, że na 2021 rok przygotowujemy kilka interesujących premier – dodaje Stijn Verherstraeten. Według zapowiedzi producenta, nowa oferta produktów do obróbki powierzchni Husqvarna ma być najszerszą i najbardziej wszechstronną ofertą na rynku.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę