[ATB] Aktualności

Lafarge - Nowy prezes w Polsce

Data publikacji:

Nowym prezesem zarządu Lafarge w Polsce jest od początku marca br. Xavier Guesnu. Tym samym zastąpił Federico Tonettiego, który pełnił tę funkcję od 2014 r.

Xavier Guesnu jest absolwentem Mines ParisTech, jednej z najbardziej prestiżowych uczelni technicznych we Francji. Wcześniej pracował jako konsultant biznesowy dla międzynarodowej firmy konsultingowej Bain & Company, a z grupą LafargeHolcim związany jest od 8 lat. W latach 2010-13 odpowiadał za strategię i rozwój Lafarge na rynkach globalnych, pełniąc funkcję wiceprezesa ds. strategii, rozwoju, przejęć i fuzji, a od 2013 r. był dyrektorem generalnym linii kruszyw we wschodniej Kanadzie. Mówi biegle w 4 językach - ojczystym francuskim, angielskim, hiszpańskim i polskim. – Zawodowo najbardziej motywuje mnie realizacja nowych możliwości biznesowych oraz rozwój ludzi i obserwowanie, jak stają się coraz lepsi. Dlatego cieszę się, że stałem się częścią Lafarge w Polsce i dołączam do tego wykwalifikowanego i kompetentnego zespołu. Wiem, że mając wspólne cele, osiągniemy je jako jeden zespół – skomentował objęcie funkcji Xavier Guesnu.
Nowy prezes stawia na dalszy rozwój, rentowny wzrost oraz wykorzystanie pełnego potencjału Lafarge w Polsce. – Nowe technologie i inwestycje w innowacje to dla nas priorytety. To dzięki nim nasza oferta dla klientów jest szersza, bardziej kompleksowa i pomaga zwiększyć efektywność ich biznesu. Widzę już kilka świetnych przykładów takich działań: Solidna Ekipa, LH Engineering czy działania digital – podkreślił Xavier Guesnu.

GA

fot.firmowe

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

CASE ROAD SHOW 2023 Niemcy


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Targi eRobocze Show 2023 Lubień Kujawski


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.