[ATB] Technika Liugong

LiuGong Dressta Machinery - Nowa spycharka gąsienicowa Dressta TD-15

Data publikacji:

Podczas tegorocznych targów Bauma zadebiutuje sześć nowych maszyn koncernu LiuGong, na które pomysł zrodził się dzięki ścisłej współpracy z klientami. Wśród nich jest nowa spycharka gąsienicowa Dressta TD-15, wykorzystująca zalety napędu spełniającego normy Stage V.

Przed zaprojektowaniem nowych maszyn brytyjski zespół ds. wzornictwa przemysłowego wraz z jednostką ds. badań i rozwoju firmy Liugong Dressta Machinery przeprowadził wyczerpujące badania wśród klientów, dotyczące m.in. środowiska pracy operatorów. TD-15 jest zupełnie nową maszyną, która powstała z myślą o maksymalnej wszechstronności dzięki najobszerniejszej ofercie dostępnych podwozi oraz lemieszy. Nowy, zaawansowany układ sterowania, reagujący na obciążenie, umożliwia jeszcze bardziej precyzyjną kontrolę lemiesza i zrywaka oraz pozwala zmniejszyć zużycie paliwa nawet o 10%. Spycharka TD-15 korzysta także z zalet nowej konstrukcji kabiny, która znacząco poprawia komfort pracy operatora, bezpieczeństwo i widoczność (zwiększona powierzchnia przeszkleń - o 30%, kamery cofania). Codzienna konserwacja stała się jeszcze łatwiejsza, gdyż pozwala zaoszczędzić czas oraz poprawia wydajność maszyny.
Podobnymi zaletami cechuje się model TD-25, wyposażony w nową konstrukcję podwozia Bogie, która zapewnia wyjątkowy komfort pracy operatora, w szczególności podczas pracy na skalnym podłożu, przy zachowaniu najlepszej w swojej klasie siły uciągu oraz produktywności. Specjalną uwagę poświęcono ergonomii pracy, aby podnieść efektywność oraz zminimalizować zmęczenie operatora. Ulepszone zawieszenia i hydraulika dodatkowo usprawniaja jego pracę, zmniejszając hałas i wibracje.

fot.firmowe

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.