[ATB] Budownictwo

Łódź promuje atrakcyjne przestrzenie do zainwestowania

Data publikacji:

Międzynarodowa kampania promocyjna Łodzi wkroczyła właśnie w najważniejszy etap. Od 8 marca 2019 roku w stacjach telewizyjnych CNN i BBC emitowany jest spot promujący miasto, mający zachęcenie zagranicznych inwestorów do rozwijania w Łodzi swojego biznesu.

Celem kampanii jest przekonanie przedsiębiorców do zainwestowania w Łodzi. Dlaczego więc hasło kampanii brzmi "Don’t invest in Łódź"? Intrygujący slogan ma na celu przede wszystkim zwiększenie zauważalności i zapamiętywalności przekazu. Odradzanie inwestycji jest jednak pozorne, a wyjaśnia to pojawiający się przy haśle dopisek "if…". Odbiorcy, w zależności od nośnika, spotykają się m.in. z przekazem: "Don’t invest in Łódź… if you like to stay behind" lub "Don’t invest in Łódź… if you’re not interested in working with the best" - w ten sposób zostały ujęte atuty regionu. Kampania ma charakter międzynarodowy, dlatego hasło zostało stworzone w języku angielskim.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=VXfO54uoVjY

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

CASE ROAD SHOW 2023 Niemcy


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Targi eRobocze Show 2023 Lubień Kujawski


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.