[ATB] Aktualności

Lojalność wobec marki Demag

Data publikacji:

Węgierska wypożyczalnia dźwigów Dunagep wie, że może polegać na marce Demag. Firma rozpoczęła współpracę z żurawiami tego producenta w 1993 roku. Od tego czasu stały się one integralną częścią floty Dunagep, która obecnie obejmuje dwa modele AC 55 3, jeden AC 80 2, jeden AC 160 5 i jeden AC 500 2.

Flota budapeszteńskiego dostawcy usług dźwigowych składa się zatem w sumie z 5 żurawi firmy z Zweibrücken. A teraz, wraz z zupełnie nowym Demag AC 220-5, dodano kolejny, który Tadano Demag Sales Manager Andreas Schramm przekazał na ręce Tropperta Ferenca, dyrektora technicznego w Dunagep.

– To, co szczególnie zrobiło na nas wrażenie w naszym najnowszym żurawiu Demag, to 78-metrowy wysięgnik główny i wytrzymałość żurawia, szczególnie w górnym zakresie udźwigu – mówi Troppert Ferenc, przytaczając dwa główne powody zakupu AC 220 5.

Ale dyrektora technicznego zainteresowało także hydrauliczne przedłużenie głównego wysięgnika:  – Oszczędza to naszym zespołom dużo czasu na placu budowy, a tym samym sprawia, że nasza praca jest szczególnie opłacalna – wyjaśnia. Inne zalety Demag AC 220 5 to, jego zdaniem, innowacyjny system sterowania IC 1 Plus i możliwość pracy z asymetrycznymi konfiguracjami wysięgników. – A ponieważ przywiązujemy dużą wagę do nowoczesnej i potężnej floty, AC 220 5 był po prostu najlepszym wyborem dla nas – podsumowuje. Dunagep będzie używać swojego nowego AC 220 5 do przenoszenia maszyn podczas instalacji przemysłowych i do innych operacji, głównie w rafineriach.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

CASE ROAD SHOW 2023 Niemcy


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Targi eRobocze Show 2023 Lubień Kujawski


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.