Nowa generacja JCB Midis oszczędza benzynę i ogranicza emisję

Nowa generacja JCB Midis oszczędza benzynę i ogranicza emisję

Zaktualizowane zostały modele koparek midi 8-10 ton JCB, aby spełnić przyszłe przepisy UE dotyczące emisji Stage V.

Maszyny Dash-2 skorzystają z wielu udoskonaleń, dzięki czemu koparki będą łatwiejsze w utrzymaniu i obsłudze.

Najważniejsze funkcje:

• Silniki wysokoprężne JCB By Kohler zgodne z Stage V z automatycznym zatrzymaniem silnika

• Nowe sterowane elektro-proporcjonalnie joysticki

• System kontroli stanu maszyny

• Nowe oprzyrządowanie z obrotowym pokrętłem

• W pełni zintegrowane punkty mocowania

• Programowalny układ hydrauliczny wysokiego i niskiego przepływu

• Poprawiona widoczność przedniej szyby

Kompaktowe koparki JCB 85Z-2, 86C-2, 90Z-2 i 100C-2 zostały kompleksowo zaktualizowane, aby spełnić normę emisji spalin Stage V UE. Wszystkie cztery koparki będą nadal stosować silniki wysokoprężne JCB By Kohler, które obecnie wyposażone są w układ wydechowy DOC (Diesel Oxidation Catalyst) i DPF (Diesel Particulate Filter). Moc wyjściowa pozostaje niezmieniona, a funkcja automatycznego zatrzymania silnika i funkcja szybkiego wybierania są włączone w standardzie, aby zmniejszyć zużycie paliwa i zmniejszyć emisję spalin.

Koparki midi JCB wykorzystują zmienioną architekturę elektryczną z 7-calowym wyświetlaczem, panelem przełączników membranowych i pokrętłami, podobnymi do tych z najnowszych 4-6 tonowych modeli JCB. Obejmuje to główny ekran, który można dostosować do wymagań klienta. Istnieją ulepszone funkcje bezpieczeństwa, w tym zaawansowany system przeciążenia podnoszenia, który zapewnia wizualne wskazanie granic podnoszenia maszyny. Zawiera pasek stanu z kolorowym systemem ostrzegawczym, któremu towarzyszy alarm dźwiękowy.

Monitor umożliwia zaprogramowanie zarówno niskiego, jak i wysokiego obwodu przepływu do użycia z różnymi przystawkami, zapewniając optymalną wydajność mocowania. Podczas pierwszego cyklu zapłonu w danym dniu wyświetlany jest ekran sprawdzania kondycji maszyny. Ma to na celu podkreślenie operatorowi stanu maszyny przed jej użyciem.

Wprowadzono również sterowane elektro-proporcjonalnie joysticki, w których zastosowano kontrolę bujania na przełączniku kciukowym. Zwiększa to kontrolę operatora, maksymalizując jednocześnie powierzchnię podłogi i ułatwiając czyszczenie kabiny. Elektrohydrauliczna dźwignia spycharki została dodatkowo udoskonalona, ​​zapewniając dokładniejszą kontrolę i reakcję na działania operatora podczas napełniania wstecznego i spychania. Oddzielne przyciski w głowicy dźwigni sterującej aktywują standardowe „automatyczne kopanie” z dwoma prędkościami, a także opcjonalny pływak spycharki i czterostronne sterowanie ostrzem.

Maszyny mają teraz cztery punkty mocowania zintegrowane z górną konstrukcją i cztery dodatkowe punkty na podwoziu maszyny, zapewniając wiele opcji zabezpieczenia koparek w celu bezpiecznego transportu.

Projektanci JCB poprawili również widoczność z kabiny, wykorzystując nowe obramowanie szyby przedniej. W tylnej części maszyn ZTS przeprojektowano również przeciwwagę, aby poprawić dostęp serwisowy. Trasa aktualizacji węży i ​​wiązek została zaktualizowana dzięki ulepszonym zaciskom mocującym, a węże push-to-connect można teraz znaleźć na liniach pomocniczych. JCB zachowało w 100% stalową karoserię, 500-godzinne interwały smarowania i 100-procentowy przegubowy koniec koparki, co zapewnia maksymalną trwałość i niezawodność na miejscu.

WA

Reklama
Powiązane artykuły