[ATB] Technika

Nowe centrum szkoleniowe Himoinsa

Data publikacji:

Hiszpańska firma Himoinsa uruchomiła w swojej siedzibie głównej w San Javier nowe centrum szkoleniowe, które będzie prowadzić spersonalizowane nauczanie według najnowszych programów uwzględniających stały postęp w branży generatorów prądu. Otwarcie obiektu jest częścią ciągłego procesu podnoszenia umiejętności pracowników serwisu, co ma zapewnić wzrost poziomu obsługi w sieci dystrybucji i usług technicznych na całym świecie.

Nowe centrum ma powierzchnię 140 m² i składa się z dwóch pomieszczeń. Jedno z nich jest salą wykładową dla niewielkich grup słuchaczy składających się z maksymalnie 15 osób, co ma zapewnić wysoki poziom spersonalizowania oraz odpowiednią jakość szkolenia. Drugie pomieszczenie pełni natomiast rolę sali treningowej ze stołami warsztatowymi, do zajęć praktycznych z silnikami, alternatorami i innymi podzespołami generatorów, w tym także z całą gamą sterowników i paneli, z którymi generatory Himoinsa współpracują. – Stały postęp techniczny wymaga ciągłego uczenia się. Szkolenie personelu technicznego jest istotnym elementem działania Himoinsa. Tylko w ten sposób możemy zagwarantować wysokiej jakości serwis na całym świecie – przekonuje Jorge Torres, menedżer ds. obsługi posprzedażnej w firmie Himoinsa.
Na potrzeby szkoleń firma opracowała kompletny program teoretyczny i praktyczny, uwzględniający najnowsze rozwiązania technologiczne, który ma zapewnić najwyższe kwalifikacje w zakresie użytkowania i obsługi agregatów tej marki. Nowe centrum dysponuje potencjałem szkoleniowym dla ponad 500 osób rocznie. Oprócz standardowych kursów oferuje również możliwość prowadzenia indywidualnych szkoleń dostosowanych do specyficznych potrzeb sieci serwisowej.

SS

fot.firmowe

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.