[ATB] Nowości

Pojazd modułowy Faymonville ModulMAX AP-M. Dwa w jednym 

Data publikacji:

Faymonville jest renomowanym producentem naczep w tym również wersji niskopodwoziowych, platform, samozaładowczych i pojazdów modułowych, które przeznaczone są do transportu specjalnego i ciężkiego. Naczepy Faymonville są optymalizowane pod kątem realizacji określonych zadań, a do oferty firmy dołącza właśnie nowy pojazd modułowy typu ModulMAX AP-M, łączący tryb wspomagania dodatkowego z niezależnym trybem samobieżnym.

    Pojazd modułowy Faymonville ModulMAX AP-M. Dwa w jednym 

Modul MAX AP-M to obecnie najmocniejszy, dostępny produkt na rynku. Uzyskuje moc trakcyjną rzędu 1270 kN na jednym module zasilającym Power Pack Unit ,który jest identyczny z używanymi w pojazdach sterowanych elektronicznie.

Wyjątkową cechą Modul MAX AP-M jest to, że jego osie samobieżne można włączyć i wyłączyć przy dowolnych obrotach, przy dowolnej prędkości, maksymalnie 40 km/h. Ponadto wykonanie tego manewru nie wymaga zatrzymania zespołu pojazdów przez kierowcę. Jest to rozwiązanie unikatowe w skali rynku. Moduły oparte zostały na opatentowanym dwuwahaczowym systemie zawieszenia i przykładowo w wersji High-Torque można wykorzystać nawet 10 osi samobieżnych. Nikt nie oferuje więcej. Co ważne, rozwiązanie to umożliwia lepsze rozłożenie sił i momenty zginające, skok 650 mm i ładowność 45 ton na linię osi to kolejne mocne strony prezentowanego rozwiązania. Transport ładunków ważących setki, a nawet tysiące ton wymaga bezpiecznych, niezawodnych i wydajnych systemów modułowych. Wszystkie osie samobieżne posiadają więc mocne i co najważniejsze, homologowane hamulce.

ModulMAX AP-M oferuje dodatkowe możliwości współpracy z powszechnie używanym sprzętem, takim jak naczepy niskopodwoziowe, wsporniki dystansowe, dyszle itd. Może być oczywiście łączony z konwencjonalnymi modułami Faymonville ModulMAX o szerokości 3 m.

Różne wersje do różnych zastosowań

W zależności od zakresu zastosowań, producent oferuje trzy różne wersje sprzętu. Do ciężkiego transportu dalekobieżnego, gdzie istotne jest wspomaganie ciągnika stałą siłą pociągową przy dużej prędkości przeznaczona jest wersja Endurance. W przypadku podziału zadań drogowych i tych w terenie, w stosunku ok. 20/80, dla bardziej wszechstronnego transportu ciężkiego idealnie sprawdzi się wersja Standard, która pozwala osiągnąć doskonałe połączenie siły uciągu i prędkości roboczej. Wersja High torque przeznaczona jest z kolei do zadań transportu ciężkiego, wymagających wysokiej siły uciągu, gdzie prędkość wspomagania 15 km/h jest wystarczająca.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

CASE ROAD SHOW 2023 Niemcy


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Targi eRobocze Show 2023 Lubień Kujawski


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.