Do klienta w naszym kraju trafiła właśnie pierwsza w Polsce izolowana naczepa wywrotka firmy Langendorf, do transportu masy bitumicznej. Dostawcą modelu Isoxx jest firma PTM Polska - generalny dystrybutor marki Langendorf w Polsce, zaś odbiorcą - spółka ReDrog z Porąbki Iwkowskiej w Małopolsce.
Od ub. roku w Niemczech obowiązują nowe przepisy dotyczące naczep samowyładowczych znajdujących zastosowanie w transporcie asfaltu do budowy dróg. Naprzeciw tym wymaganiom stają naczepy Isoxx, których oferta obejmuje modele o pojemności od 22 do 27 m³. Naczepy firmy Langendorf charakteryzują się zastosowaniem warstwy materiału izolującego o grubości 50 mm, znajdującego się pomiędzy zewnętrzną a wewnętrzną powłoką muldy, do izolacji ścian i podłogi. Warstwa izolująca, zapewniająca lepsze podtrzymanie temperatury transportowanego asfaltu, spełnia wymagania normy DEKRA oraz niemieckiej ustawy BMVBS z 18 października 2013 r. Warto przy tym dodać, iż Langendorf, jako jedyny producent, stosuje w ścianie przedniej blachę ze stali Hardox HB450, o grubości 4 mm. W celu ograniczenia masy własnej pojazdu, od zewnątrz ściany boczne i tylna zostały wykończone blachą aluminiowa. Ponadto skrzynia może być wyposażona w cyfrowy monitoring, umożliwiający kontrolę temperatury przewożonego materiału.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę