W roku jubileuszu 100-lecia Grupy Fricke, w skład której wchodzi Granit Parts Polska, odbył się coroczny bieg charytatywny Fricke Social Run. Zgodnie z hasłem „Grow. 100 years of growth”, pracownicy firmy przez 4 tygodnie zbierali pieniądze na szczytne cele, w tym na działania WWF na rzecz ochrony lasów deszczowych oraz 10 projektów regionalnych w całej Europie. W sumie firma zebrała rekordową kwotę ok. 38,9 tys. euro.
Firma zebrała rekordową kwotę ok. 38,9 tys. euro.
Zasada zbierania tak pokaźnej sumy pieniędzy była bardzo prosta - dwa euro za każdy przebyty kilometr w ramach tradycyjnego biegu charytatywnego firmy. A pracownicy Fricke Group łącznie w 2458 indywidualnych biegach pokonali dystans 16 953 km - było to łącznie 337 biegaczy z 14 krajów. Oprócz biegaczy z europejskich oddziałów Grupy Fricke, takich jak Polska, Francja, Hiszpania i Dania, w zbiórce wzięli udział również pracownicy placówki w Indiach. Fricke Social Run 2023 to jak dotąd najbardziej udana kampania społeczna Grupy Fricke.
Konwersja floty na pojazdy autonomiczne
SONY DSC
Nowe ładowarki Mecalac serii MCL
Zmiany w sieci Kubota
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę