[ATB] Aktualności

RIWAL i JLG – świętują 25-lecie współpracy.

Data publikacji:

Początek współpracy między JLG i RIWAL to początki 1986 roku. wraz z pierwszym zakupem maszyn JLG do floty wynajmu RIWAL. W 1995 r. Riwal w Holandii stał się oficjalnym dystrybutorem maszyn JLG. Z biegiem lat RIWAL z powodzeniem wprowadzał wiele innowacji JLG na rynek holenderski, takich jak wysokie podnośniki teleskopowe JLG, maszyny hybrydowe, a ostatnio także podnośniki teleskopowe o napędzie elektrycznym.

W ciągu 25 lat współpracy relacje pomiędzy firmami rozwinęły się. Karel Huijser, dyrektor generalny i wiceprezes JLG EMEAIR mówi: „RIWAL i JLG przeszły długą drogę, odkąd zaczęliśmy współpracować. Zauważyliśmy, że rynek stał się dojrzały. My nadal rozwijamy się, wprowadzamy innowacje na rynku wynajmu maszyn. Doceniamy wspólne wartości takie jak: bezpieczeństwo, innowacje i koncentracja na kliencie. Z niecierpliwością czekamy na kontynuację naszej kooperacji w przyszłości i gratulujemy RIWAL”.
 

Na poparcie swojej międzynarodowej strategii wzrostu, z czasem RIWAL rozszerzył dystrybucję JLG o takie kraje jak Polska (2015), Chorwacja, Słowenia, Czarnogóra, Bośnia i Hercegowina (2018). Ostatnio do listy obszarów dystrybucji został dodany Kazachstan (2019). Pedro Torres, Prezes Zarządu RIWAL dodaje: „Długofalowa współpraca między JLG i RIWAL jest czymś znacznie więcej niż tylko biznes. Chodzi o partnerstwo,  pomiędzy naszymi firmami istnieje ogromne zaufanie. Jestem bardzo dumny z tego, że to już 25-lecie wspólnych działań i liczę na udaną kontynuację naszej współpracy. ”

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

CASE ROAD SHOW 2023 Niemcy


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Targi eRobocze Show 2023 Lubień Kujawski


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.