Firma Himoinsa opracowała kompleksowy program „Self Service - Partner Programme”, zaprojektowany w celu promowania samoobsługi dla firm wynajmujących i dilerów w Europie. Jego celem jest zapewnienie szybkiej obsługi, zmniejszenie kosztów operacyjnych i konserwacji w tych firmach, a także zintensyfikowanie szkolenia ich personelu technicznego.
Program „Self Service - Partner Programme” pozwala zapewnić lepszą obsługę klientom końcowym - szybką i wysokiej jakości reakcję z poradami bezpośrednio od producenta, w miarę potrzeb – wyjaśnia Jorge Torres, kierownik ds. obsługi posprzedażowej Himoinsa. Zaznacza on, że: – ten doraźny model dla tego typu firm ma na celu pokrycie 100% ich potrzeb, zmniejszając czas przestoju każdego urządzenia, a w konsekwencji całkowity koszt posiadania ich floty.
Program ten został po raz pierwszy zaprezentowany podczas „Europejskich Warsztatów Wynajmu” zorganizowanych przez firmę Himoinsa w maju 2021 r. Podczas tej imprezy europejskie firmy rentalowe mogły przeanalizować bieżące trendy rynkowe. W tym kontekście szczególnie istotne są: elektryfikacja sprzętu, wykorzystanie paliw alternatywnych i digitalizacja.
Atrakcyjny cenowo (stawki dostosowane do ilości produktów) program „Self Service - Partner Programme” niesie ze sobą szereg korzyści dla firm z branży. Wśród nich na pierwszy plan wysuwa się szybka obsługa. Firmy rentalowe przeprowadzają serwis samodzielnie, nie muszą przy tym polegać na sieci serwisowej Himoinsa. Przedsiębiorstwa zyskują dostęp do platform zarządzania gwarancjami zarówno w celu aktywacji gwarancji, jak i składania roszczeń gwarancyjnych dla późniejszego zwrotu kosztów, a także do żądania serwisu technicznego po wygaśnięciu gwarancji.
To oczywiście nie jest jedyny dostęp. Firmy rentalowe czy dilerzy Himoinsy mogą skorzystać również z Eye Parts - platformy do samodzielnego zarządzania częściami zamiennymi potrzebnymi dla ich floty - umożliwia to składanie i śledzenie zamówień aż do etapu dostawy. Mają również dostęp do Red System, platformy zarządzania i informacji Himoinsa, dzięki której mogą pobrać dokumentację techniczną dla swojego sprzętu, instrukcje obsługi, konfiguracje i schematy elektryczne. Program firmy Himoinsa uzupełniają również spersonalizowane szkolenia. Konkretnie przekłada się to m.in. na dostęp do harmonogramu szkoleń technicznych zarówno online, jak i face to face, a także możliwość organizowania szkoleń ad hoc.
Manewry z SaMASZ po raz trzeci
Nowa usługa serwisowa Milwaukee
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę