[ATB] Aktualności

Serwis-Kop - Recepta na sukces

Data publikacji:

Założone w roku 2007 rzeszowskie przedsiębiorstwo Serwis Kop to czołowy polski dostawca części zamiennych do maszyn budowlanych, który w ciągu 10 lat działalności wypracował sobie mocną pozycję na rynku. – Sprawdzeni dostawcy, wysoka jakość materiałów i wykonania produktów, dobre ceny i profesjonalna obsługa klienta - to sekret naszego sukcesu – podkreśla Wacław Rędziniak, właściciel firmy Serwis-Kop, z którym rozmawiamy o jej początkach, rozwoju, osiągnięciach, oferowanym asortymencie i perspektywach na przyszłość.

Jakie były początki firmy i które wydarzenia miały największy wpływ na jej rozwój?
Mija już 10 lat odkąd działamy na rynku części zamiennych do maszyn budowlanych. Czas szybko płynie, ale my go nie tracimy i z roku na rok rozwijamy się coraz bardziej. Pierwsze lata to był okres ciężkiej pracy, pozyskiwania nowych klientów oraz dostawców - aż do maja 2012 r., kiedy wykonaliśmy duży krok na drodze rozwoju. Firma zyskała wówczas nową siedzibę, biura oraz powierzchnie magazynowe. Kolejne lata mijały pod znakiem rozwoju zasobów magazynowych i aktualnie wciąż trwają prace nad ich rozbudową. Jednak doskonale zdajemy sobie sprawę, że nie tylko zaplecze magazynowe jest ważne. Priorytetem i nieodłącznym elementem prowadzonej polityki jest najwyższa jakość świadczonych usług w każdym obszarze funkcjonowania naszej firmy. Dowodem na to jest wprowadzenie w firmie w maju 2013 r. systemu zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2000 w zakresie dystrybucji części zamiennych do maszyn budowlanych i rolniczych, utrzymanego niezmiennie do dziś. Nasza firma jest także laureatem wielu nagród i wyróżnień, w tym m.in. „Podkarpackiej Nagrody Gospodarczej” w 2016 r. w kategorii Przedsiębiorstwo Handlowe, „Gazele Biznesu” 2016 r., a także tytułu „Przedsiębiorstwo Fair Play”, w ramach Programu Promocji Kultury Przedsiębiorczości, również w 2016 r. W bieżącym roku otrzymaliśmy tytuł Diamentu miesięcznika Forbes, w kategorii przedsiębiorstw o poziomie przychodów od 5 do 50 mln zł.

Jaki jest profil działalności firmy i co obejmuje oferta?
Specjalnością naszej firmy i głównym profilem działalności jest sprzedaż części zamiennych do maszyn JCB i CAT. W tym zakresie od lat jesteśmy liderem na rynku krajowym i zagranicznym. Zasoby magazynowe obejmują także szeroki asortyment części do maszyn innych producentów, takich jak Komatsu, Volvo oraz Case. Bogata oferta systemów zębowych do wszystkich rodzajów maszyn, łyżki podsiębierne do koparek i minikoparek, części dedykowane i zamienniki najwyższej jakości oraz te o unikalnej dostępności w Europie - to tylko niektóre z aspektów czyniących naszą firmę najlepszą alternatywą dla najbardziej wymagających nabywców.
Oferujemy szeroką gamę produktów - od części oryginalnych, OEM bezpośrednio od producenta na tzw. pierwszy montaż, po zamienniki o zróżnicowanych cenach. Proponujemy nowoczesne produkty najwyższej jakości, sprowadzane tylko od sprawdzonych i zaufanych dostawców europejskich oraz niektórych firm spoza Europy.
Główną zaletą zamienników jest ich niższa cena w stosunku do części oryginalnych. Nie oznacza to jednak, że są one gorsze jakościowo. W większości przypadków są wykonywane z podobnej klasy materiałów co oryginały, a różnica cenowa wynika jedynie z opłat za „markę i logo produktu”. Chcąc zapewnić klientom większy wybór, proponujemy zatem również produkty jakością w niczym nie ustępujące oryginałom, natomiast znacznie bardziej konkurencyjne cenowo.
Produkty, które mamy w ofercie, objęte są półroczną gwarancją. Cały czas rozwijamy ofertę, więc nowych pozycji na półkach ciągle przybywa. Zależy nam, aby klient mógł dostać u nas części nie tylko do jednej maszyny, ale do swojego całego parku maszynowego.

Czym firma przekonuje do siebie klientów i jak do nich dociera?
Oprócz bezpośredniego kontaktu z klientami, dostęp do naszej oferty ułatwia sprawnie działająca strona www, sklep internetowy oraz pośrednictwo platformy Allegro. Wszystkie zamówienia realizujemy od ręki, tak aby dostawa zamknęła się w 24 godzinach. Codziennie wysyłamy kilkaset paczek do naszych klientów, zarówno w kraju, jak i zagranicą, zatem logistykę mamy dopracowaną do perfekcji. Części pod zamówienie wymagają dłuższego czasu oczekiwania, który wynosi około 14 dni roboczych. Dzięki mocno rozbudowanemu zapleczu magazynowemu, większość zamówień wychodzi bezpośrednio z naszego magazynu i realizowana jest w minimalnie krótkim czasie.
Klientów przekonujemy przede wszystkim wysoką jakością części, idącą w parze z dobrą ceną oraz dostępnością „od ręki”. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że to nie marka, logo czy opakowanie decydują o wysokiej jakości części, ale materiały użyte do jej produkcji. Dlatego tak ważne jest posiadanie sprawdzonych dostawców, którzy przez lata nie zawiedli ani nas, ani naszych odbiorców.
Gwarancją sukcesu firmy są jednak nie tylko bogate zasoby magazynowe i konkurencyjne ceny, ale również profesjonalna obsługa klientów. Pracownikami działu handlowego są specjaliści najwyższej klasy, którzy służą rzetelną, fachową pomocą i informacją. Dynamiczny rozwój branży budowlanej motywuje zespół pracowników firmy do jak najlepszych działań. O doskonałym przygotowaniu i kompetencji pracowników świadczy szereg wewnętrznych szkoleń, przeprowadzanych w celu zapewnienia ciągłego wzrostu umiejętności, poziomu wiedzy o nowościach technicznych i konstrukcyjnych. Ważna jest nie tylko pomoc w trafnym doborze poszukiwanych przez nabywców części, ale także wskazanie elementów niezbędnych do prawidłowego montażu i działania zakupionych produktów.

Wysoka pozycja rynkowa firmy może sprzyjać pewnej stagnacji w rozwoju. Jaka jest recepta, by nie osiąść na przysłowiowych laurach?
Nie poprzestajemy na tym co już osiągnęliśmy, ale chcemy rozwijać się dalej. Bazujemy na zdobytym doświadczeniu, ale wciąż się uczymy. Podnosimy wiedzę pracowników, zdobywamy nowe doświadczenia i umiejętności.
Poszerzamy ofertę części do maszyn JCB, CAT, Case, Komatsu, Volvo, wchodzimy w nowy asortyment, pozyskujemy nowych klientów, rozwijając jednocześnie współpracę ze stałymi odbiorcami. Misją naszej firmy jest ciągły wzrost poziomu zadowolenia klientów. Profesjonalizm w funkcjonowaniu firmy idzie w parze z jej ciepłym i przyjaznym nastawieniem do klienta. Wszystkie te czynniki, ciągle rozwijane i doskonalone, tworzą politykę firmy i stanowią filary jej funkcjonowania. One właśnie czynią naszą firmę niekwestionowanym liderem w branży na rynku krajowym, a w coraz większym stopniu również na zagranicznym.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.