Firma Skanska USA wprowadza do użytku Skanska Sidekick, autorskiego chatbota wykorzystującego sztuczną inteligencję (AI). Jego celem jest zrewolucjonizowanie procesu dostarczania rozwiązań użytkownikom korzystającym z usług tego przedsiębiorstwa.
Sidekick to wewnętrzne rozwiązanie, które usprawnia generowanie treści AI, zapewniając jednocześnie ochronę danych – przekonuje firma Skanska. Chatbot ma umożliwić firmom budowlanym wykorzystanie wiedzy całej organizacji, a także umożliwić zespołom wydajniejszą pracę, podejmowanie lepszych decyzji i świadczenie usług o wartości dodanej.
Chociaż Sidekick wykorzystuje tę samą technologię, co ChatGPT, wszystkie dane wprowadzone do tych wewnętrznych narzędzi pozostaną bezpieczne w chmurze Skanska – twierdzi amerykańska firma, chroniąc zarówno zastrzeżone informacje o firmie, jak i informacje o klientach.
Daimler Truck i Linde - technologia sLH2 w rozwoju
Romeo i Julia – nowa wersja w reżyserii Haulotte
Czy zielone budownictwo zrewolucjonizuje rynek?
Jak rozwija się rynek baterii?
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę