[ATB] Budownictwo

Startuje przetarg na koncepcję ostatniego odcinka A2

Data publikacji:

Warszawski oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad ogłosił przetarg na opracowanie elementów koncepcji programowej dla odcinka autostrady A2 Biała Podlaska – granica państwa. Jest to ostatni niezrealizowany fragment A2, który nie jest jeszcze w fazie opracowywania koncepcji. Tras liczy ponad 30 km.

Przetarg na koncepcję

Inwestycja dotyczy opracowania elementów koncepcji programowej dla budowy autostrady A2 Warszawa – Kukuryki na odcinku Biała Podlaska od węzła „Cicibór” (bez węzła) do granicy państwa. Odcinek ten liczy 32,113 km.
Według planu wykonawca ma zrealizować zadanie w ciągu 13 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Na oferty zamawiający czeka do 10 października br. Podczas ich oceny będzie brał pod uwagę takie aspekty jak: cena (60%), termin realizacji (20%), prowadzenie strony internetowej (5%) oraz doświadczenie personelu (15%).

A2

Obecnie autostradą A2 możemy pojechać od Świecka (leżącego w województwie lubuskim, na granicy polsko-niemieckiej) do Warszawy. Dalszy fragment, od Warszawy do obwodnicy Mińska Mazowieckiego, jest obecnie w budowie. Realizuje go firma Polaqua, a prace mają zakończyć się w czerwcu 2020 roku. Potem mamy, istniejącą od 2012 roku, autostradową obwodnicę Mińska Mazowieckiego.
Budowa dalszych odcinków A2 przez długi czas stała pod znakiem zapytania. Nadal nie wiadomo kiedy będą one budowane. Niemniej jednak, w tym roku GDDKiA podpisała umowy na opracowanie koncepcji programowych dla dwóch części. W styczniu – dla odcinka Mińsk Mazowiecki – Siedlce, a w lipcu – na odcinek Siedlce – Biała Podlaska. Trasa między Białą Podlaską a granicą państwa jest ostatnim fragmentem tej trasy.

Źródło: rynekinfrastruktury.pl

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.