Firma BKT wkroczyła w świat cyfrowej komunikacji i marketingu. Jej najnowszy format to platforma BKT Network, gdzie zaproszeni do wirtualnego studia eksperci omawiają najnowsze trendy, wiadomości i spostrzeżenia z branży rolniczej, a teraz z OTR. W kolejnej odsłonie gośćmi wydarzenia byli: Jennifer Rauch, odpowiedzialna za cyfrowy marketing BKT na region europejski, Lucia Salmaso, Managing Director BKT Europe oraz Adrian Bell, dziennikarz branżowy.
BKT chce utworzyć społeczność, chce dotrzeć do ludzi także w przestrzeni cyfrowej. Tak następuje globalna transformacja, nowy format proponowany przez BKT ma na celu pomóc ludziom związanym z branżą przemysłową odkrywać nowe pomysły, nowe produkty i technologie. Informacje mają być przedstawiane w bardziej dostępnej formie, tak aby użytkownicy lepiej zapoznali się z firmą BKT i jej produktami. Platforma BKT Network cieszy się dużym zainteresowaniem, o czym świadczy znacząca aktywność uczestników pierwszej edycji.
– Duże zaangażowanie społeczności w prezentowane przez nas tematy pokazuje, że potrzeba było takiego miejsca do prowadzenia rzeczowych dyskusji, nasza platforma cyfrowa BKT Network, jest właśnie takim miejscem– komentuje Jennifer Rauch.
– Duże zaangażowanie społeczności w prezentowane przez nas tematy pokazuje, że potrzeba było takiego miejsca do prowadzenia rzeczowych dyskusji, nasza platforma cyfrowa BKT Network, jest właśnie takim miejscem
– komentuje Jennifer Rauch.
Pierwsza seria spotkań na platformie BKT obejmowała branżę rolniczą, odbyło się wówczas 8 spotkań po 40 minut każde, z czterema gośćmi i dwoma osobami prowadzącymi. Poruszano wtedy najbardziej istotne problemy z zakresu ogólnoświatowego rolnictwa, jak np. zmiany klimatu, ochrona gleby, zużycie wody, kobiety w działalności rolniczej itd. Takie „globalne talk show” przyciągnęło wielu zainteresowanych.
To było duże wyzwanie. Sukces platformy w branży rolniczej skłonił firmę BKT do przejścia do kolejnego, trudnego segmentu, jakim są maszyny OTR. To oczywiście wymagało pewnej ewolucji formatu, ale sukces pierwszej serii i zbudowana społeczność pozwoli z pewnością na osiągnięcie zakładanych celów. Druga edycja platformy BKT Network będzie w całości poświęcona maszynom branży OTR, a więc ładowarkom, koparkom, dźwigom, walcom itd.
– Przygotowanie spotkań, prowadzenie rozmów z ekspertami na tak istotne tematy było bardzo satysfakcjonujące. To co oferuje BKT jest czymś innym, czymś innowacyjnym, cieszę się, że mogłem w tym uczestniczyć i rozwijać ten projekt– zauważa Adrian Bell.
– Przygotowanie spotkań, prowadzenie rozmów z ekspertami na tak istotne tematy było bardzo satysfakcjonujące. To co oferuje BKT jest czymś innym, czymś innowacyjnym, cieszę się, że mogłem w tym uczestniczyć i rozwijać ten projekt
– zauważa Adrian Bell.
Branża OTR to szeroki temat, są tutaj kopalnie, budownictwo, konstrukcje itd. Druga seria BKT Network poświęcona zostanie zagadnieniom związanym z przemysłem wydobywczym i kopalniami. Rolnictwo było bardziej indywidualnym podejściem, kopalnie to profesjonalny przemysł, to duży biznes. Pomiędzy branżami są jednak pewne podobieństwa. Zarówno przemysł i rolnictwo poszukują technologii, które zapewnią wyższą produktywność i efektywność.
W nowej serii BKT Network odbędą się 4, 25-minutowe spotkania. Specjalnie wybrane zostały tutaj tematy strategicznie ważne dla branży, zaproszeni zostali wysokiej klasy eksperci i dziennikarze branżowi. Widzowie mogą spodziewać się sporo materiałów z zakresu najnowocześniejszych technologii, a także rozwiązań przyjaznych dla środowiska naturalnego.
Pierwszy odcinek „Technologia, automatyzacja i robotyka” został przedstawiony 21 marca, drugi „Zrównoważony rozwój i ESG” przewidziany został na 18 kwietnia, „Alternatywna energia” 23 maja oraz „Net Zero i niska emisja dwutlenku węgla” na 20 czerwca. Nowa seria spotkań ma w jeszcze większym stopniu zapewnić interakcję pomiędzy uczestnikami a gośćmi, możliwe będzie np. zadawanie pytań za pośrednictwem mediów społecznościowych. Więcej informacji jest dostępne na stronie internetowej BKT oraz w jej social mediach.
– Nowa platforma zapewni prawdziwą wymianę zdań pomiędzy naszymi gośćmi a publicznością. Cieszymy się, że projekt wreszcie startuje. To kolejny rozdział, nie możemy się więc doczekać, aby zobaczyć, jak nasz nowy format spełni założone oczekiwania– podsumowuje Lucia Salmaso.
– Nowa platforma zapewni prawdziwą wymianę zdań pomiędzy naszymi gośćmi a publicznością. Cieszymy się, że projekt wreszcie startuje. To kolejny rozdział, nie możemy się więc doczekać, aby zobaczyć, jak nasz nowy format spełni założone oczekiwania
– podsumowuje Lucia Salmaso.
Polacy odnawiają jeden z największych mostów łukowych w Europie
Większe możliwości magazynowania i dystrybucji Himoinsa Poland
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę