[ATB] Technika

Trans-KTP – wytrzymałe i praktyczne przyczepy do zadań specjalnych

Data publikacji:

Wyposażone w zaawansowane zawieszenia i amortyzację, przyczepy Joskin Trans-KTP zapewniają bezpieczny transport materiałów. Konstrukcja skrzyni oraz regulowany układ jezdny ułatwiają załadunek, jazdę i rozładunek w różnych warunkach terenowych.

    Trans-KTP – wytrzymałe i praktyczne przyczepy do zadań specjalnych

    default

Ładowność konstrukcyjna przyczep Trans-KTP 9/11/15 wynosi od 9 do 15 t, zastosowano w nich oś pojedynczą i podwójną. Modele budowlane Trans-KTP 11 i 15 T charakteryzują się kompaktowymi rozmiarami. Dzięki wytrzymałej konstrukcji ze stali HARDOX 450 przeznaczone są do niewielkich prac ziemnych, a także w parkach i ogrodach. Rama o szerokości 900 mm umożliwia montaż dużych kół bez przekraczania 2,55 m szerokości całkowitej. Dyszel w kształcie V poprawia stabilność i komfort prowadzenia, a format Y zmniejsza zużycie energii.

Skrzynie wywrotek wykonane są ze stali HARDOX 450 o grubości 4 mm oraz 5 mm. Ich trapezowy kształt usprawnia rozładunek. Długość skrzyni to 4,50 m, a wysokość 50 cm oraz 75 cm. Klapo-drzwi mogą być otwierane ręcznie na boki lub hydraulicznie podnoszone pod dużym kątem. Teleskopowy siłownik wywrotu zamocowany jest na przegubie o podwójnej osi obrotu i wyposażony w zawór bezpieczeństwa, chroniący przed przypadkowym opadnięciem skrzyni. Dwie pierwsze sekcje siłownika są chromowane, co zapobiega korozji. Wywrotki Trans-KTP 9/45 mają oś pojedynczą, a modele 11-15 T są wyposażone w wózek Roll-Over z ugięciem do 24 cm.

Ładowność konstrukcyjna przyczep TRANS-KTP 17/22/24/27/31/34 wynosi od 17 do 30 t, zastosowano w nich oś podwójną i potrójną. Konstrukcja ze stali HARDOX 450 zapewnia wysoką trwałość. Modele dwuosiowe są wyposażone w zawieszenie Cross-Over (dla 24/54 dostępna jest opcja Hydro-Pendul), model 27/65 TRM wykorzystuje system Hydro-Tridem, a 34/72 TRMHydro-Pendul.

Skrzynie wywrotek wykonano z wytrzymałej stali HARDOX 450 o grubości 6 mm (5 mm w modelu 17/50). Ich trapezowy kształt zapewnia płynny rozładunek. Teleskopowy siłownik wywrotu zamocowany jest na przegubie o podwójnej osi obrotu i wyposażony w zawór bezpieczeństwa, zapobiegający przypadkowemu opadnięciu skrzyni. Pierwsze dwie sekcje siłownika są chromowane, co chroni przed korozją.

Modele 17/50 i 22/50 są wyposażone w układ Cross-Over, który można przesuwać poziomo. Opcjonalnie można go zastąpić zawieszeniem wahaczowym. W modelach 27/65 Tridem zastosowano Hydro-Tridem z osiami skrętnymi (pierwsza i ostatnia) oraz pierwszą osią podnoszoną. W 34/72 Tridem standardem jest układ Hydro-Pendul.

Wywrotki Trans-KTP mogą być doposażone w nadstawki stalowe, nadstawki aluminiowe, systemy przykrywania, automatyczne smarowanie i inne opcje.

Polecamy produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

CASE ROAD SHOW 2023 Niemcy


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Targi eRobocze Show 2023 Lubień Kujawski


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.