[ATB] Aktualności

Tysiąc przesiewaczy Powerscreen Warrior z Indii

Data publikacji:

Firma Powerscreen, renomowany dostawca mobilnych urządzeń do kruszenia, przesiewania i przenoszenia, z dumą ogłasza ukończenie budowy 1000. maszyny Warrior w swoim najnowocześniejszym zakładzie w Hosur w Indiach.

    Tysiąc przesiewaczy Powerscreen Warrior z Indii

Fabryka firmy Powerscreen działa tam od 15 lat. Tysięczna maszyna, Warrior 600 (obecnie znana jako Titan 600), stanowi kulminację lat badań, rozwoju i wiedzy inżynieryjnej. Zbudowana zgodnie z najwyższymi standardami branżowymi, ta maszyna "Made in India" była pierwszym przesiewaczem gąsienicowym zaprojektowanym z opcją składania przenośnika do kontenera przez Centrum Doskonałości Powerscreen w Dungannon w Irlandii Północnej, we współpracy z zespołem Hosur, który miał być eksportowany na rynki światowe.

Ciaran Fanning, dyrektor ds. inżynierii w Powerscreen, wyjaśnia: 

– Korzystając z modelu transportu kontenerowego, byliśmy w stanie obniżyć koszty dostawy i zwiększyć możliwości statków, jednocześnie wykorzystując niższe koszty produkcji w Indiach, aby zapewnić globalny produkt. Szeroko zakrojona współpraca między naszymi zespołami w Dungannon i Hosur zaowocowała nienaganną jakością wykonania przy wolumenie, który skutkuje powtarzalną i niezawodną produkcją. Chociaż produkt ten cieszy się sporą popularnością w kraju i w regionach położonych blisko Indii, prawdziwym sukcesem okazały się kierunki eksportowe, zwłaszcza Europa i Ameryka Północna, które wcześniej nie były eksplorowane przez zakład w Hosur.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

CASE ROAD SHOW 2023 Niemcy


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Targi eRobocze Show 2023 Lubień Kujawski


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.