[ATB] Aktualności

Volvo CE - Duży wzrost sprzedaży

Data publikacji:

Firma Volvo Construction Equipment w pierwszym kwartale 2017 r. odnotowała 30-proc. wzrost sprzedaży. Sprzedaż od stycznia do marca br. wyniosła 16 mld SEK (1,81 mld USD), w porównaniu do 12,45 mld SEK (1,41 mld USD) w tym samym okresie w 2016 roku.

    Dochody operacyjne wzrosły również o 341 mln SEK (38,7 mln USD) do 1,62 mld SEK (183,5 mln USD), a marża operacyjna wyniosła 10% wobec 2,7% rok wcześniej. Poprawa warunków rynkowych w większości regionów pomogła firmie odnotować silny wzrost rentowności, ilości zamówień, jak również samej sprzedaży.
    Geograficznie, sprzedaż w kilku obszarach była lepsza niż wzrost całego rynku w tym kwartale. Ponadprzeciętne wzrosty objęły Europę (wzrost sprzedaży o 26% w porównaniu do wzrostu wolumenu rynku o 17%) i w Ameryce Północnej (12% wobec 1%). Sprzedaż w Azji - z wyłączeniem Chin - wzrosła o 37% na rynku wzrastającym o łącznie 10%. W rezultacie Azja przeskoczyła Europę jako największy pojedynczy rynek Volvo CE, odpowiadający za blisko 40% sprzedaży netto.

    – Po latach ciężkich warunków rynkowych działalność Volvo CE ponownie się rozwija – powiedział Martin Weissburg, prezes firmy. – Wyższe wielkości sprzedaży związane ze zwiększoną sprawnością wewnętrzną i niższą bazą kosztową pomogły nam w osiągnięciu dobrej rentowności na początku 2017 r. Volvo Construction Equipment jest na dobrej drodze do dalszej poprawy długoterminowej konkurencyjności firmy.

    Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

    Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

    YouTube atb

    zobacz więcej

    CASE ROAD SHOW 2023 Niemcy


    W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

    Targi eRobocze Show 2023 Lubień Kujawski


    W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

    Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.