[ATB] Aktualności

Waryński Trade Rozwój w różnych kierunkach

Data publikacji:

Działalność warszawskiej spółki Waryński Trade od kilkunastu lat definiuje współpraca z firmą Liugong. Obiecujące współdziałanie po zmianach w sieci sprzedaży tej marki na terenie Polski weszło w nową fazę, za które od kilku miesięcy odpowiedzialny jest nowy prezes zarządu Waryński Trade - Arkadiusz Kurek, o czym mówi w rozmowie z redakcją atb - aktualności techniki budowlanej.

Firma Waryński Trade rozpoczęła wprowadzanie marki Liugong na rynek polski w 2005 r. Jak można z perspektywy tego czasu ocenić dotychczasową współpracę?
Na początek jedna uwaga - na rynku polskim nadal funkcjonują bowiem stereotypy, jeśli chodzi o jakość chińskich produktów. Stereotypy może nieco błędne, bo zakładające, że jeśli Polacy kupują coś z Chin, to koniecznie tanio. Tymczasem ta nacja zrobiła olbrzymi postęp pod względem technicznym, co widać chociażby na przykładzie maszyn budowlanych, chociaż początki były bardzo ciężkie. Głównie był to problem w komunikacji i nie mówię tu o kwestii samych języków, choć na początku również, ale bardziej samych różnic kulturowych, mentalności i sposobie postrzegania świata przez Chińczyków. Teraz Chiny są krajem technologicznie bardzo zaawansowanym. Najlepiej widać to, porównując bieżące produkty z logiem Liugong do tych pierwszych sprowadzanych do naszego kraju przez spółkę Waryński Trade. Różnice kulturowe zaczęli niwelować poprzez zatrudnianie fachowców z Europy, którzy lepiej rozumieją. . .

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atb 12/2017
Zamów bezpłatny egzemplarz / prenumeratę

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

CASE ROAD SHOW 2023 Niemcy


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Targi eRobocze Show 2023 Lubień Kujawski


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.