[ATB] Aktualności Deutz

Wzrost dla Deutz w pierwszej połowie 2019 r

Data publikacji:

Producent układów napędowych Deutz opublikował wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2019 r., odnotowując wzrost przychodów i zysków.

Przychody firmy z Kolonii wynoszą 929,8 mln euro, co oznacza wzrost o 5,9% rok do roku.

EBIT (zysk przed odsetkami i podatkami) Deutz za pierwszą połowę roku wynosi 56,5 mln euro, co oznacza silny wzrost o 69,2% w porównaniu z tym samym okresem w 2018 r.

W raportowanym okresie zysk operacyjny (EBIT bez pozycji wyjątkowych) wzrósł o 41,3% rok do roku, osiągając 47,2 mln EUR.

Ten znaczny wzrost, powiedział Deutz, był spowodowany przede wszystkim spadkiem zysków odnotowanym w okresie ubiegłego roku, w wyniku joint venture w Chinach, Deutz Dalian Engine Company, a także dekonsolidacji argentyńskiej spółki Deutz Agco Motores.

Deutz poinformował, że nowe zamówienia spadły o 13,1% w pierwszej połowie roku, ale firma stwierdziła, że ​​jest to odzwierciedlenie wyjątkowo solidnego wolumenu zgłoszonego za poprzedni rok i utrzymywała, że ​​jej obecny portfel zamówień wciąż był silny.

Firma dodała, że ​​wzrost przychodów pochodzi ze wszystkich regionów i wszystkich głównych segmentów zastosowań. Zgłoszono także 8% wzrost działalności wysokomarżowej.

Dr Frank Hiller, prezes zarządu Deutz, powiedział:

Utrzymaliśmy trajektorię wzrostu we wszystkich regionach i głównych segmentach zastosowań i zrobiliśmy to pomimo pojawiających się oznak spowolnienia gospodarczego. Wykazaliśmy również naszą siłę operacyjną i wzrost zysków o znaczącą dwucyfrową kwotę. Nasze zamówienia pozostają na wysokim poziomie, więc jesteśmy na dobrej drodze do osiągnięcia celów, które sami sobie wyznaczyliśmy na cały rok.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.