Haulotte ogłosiło skonsolidowaną sprzedaż na poziomie 135,3 mln EUR (149,3 mln USD) w trzecim kwartale 2019 r., co stanowi wzrost o 4% w porównaniu z tym samym okresem w 2018 r.
Firma powiedziała, że wzrost przychodów nastąpił pomimo tego, że rynek jest bardziej niekorzystny dla zobowiązań niż oczekiwano i nagromadziły się oznaki spowolnienia od czasu naszej ostatniej publikacji finansowej.
W dziewięciomiesięcznym okresie kończącym się we wrześniu 2019 r. sprzedaż wyniosła 477,9 mln EUR (527,3 mln USD), w porównaniu do 413,9 mln EUR (456,7 mln USD) w pierwszych trzech kwartałach ubiegłego roku, co stanowi wzrost o prawie 14%. Na rynku europejskim, który obecnie spada w porównaniu do ubiegłego roku, sprzedaż grupy zwalnia, ale pod koniec września utrzymuje się na poziomie 13%, napędzana przez większość krajów- powiedziała firma.
W regionie Azji i Pacyfiku grupa wzrosła o 18% w stosunku do roku poprzedniego, nadal napędzana sprzedażą w Chinach i Australii. Ameryka Łacińska osiągnęła dobry trzeci kwartał, dzięki czemu Haulotte odnotował wzrost o 9% pod koniec września, a Brazylia utrzymała tempo obserwowane w pierwszej połowie roku. W Ameryce Północnej Haulotte odnotował 17% wzrost sprzedaży, głównie z powodu działalności rusztowań.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę