[ATB] Aktualności

XVI edycja DOBRY BETON na finiszu

Data publikacji:

Już po raz XVI Stowarzyszenie Producentów Betonu Towarowego w Polsce uruchomiło Kampanię DOBRY BETON.

Dotychczasowe edycje kampanii Znaku poświęcone były kontroli wytwórni pod względem jakości produkcji i dystrybucji betonu towarowego. W lipcu tego roku beton towarowy staje się w wymiarze prawnym i formalnym „wyrobem budowlanym”. Będzie podlegał kontroli nadzoru budowlanego, a co za tym idzie będzie musiał mieć podobnie jak inne konstrukcyjne materiały budowlane certyfikowaną przez niezależne jednostki certyfikujące zakładową kontrolę produkcji. Wieloletnie starania Stowarzyszenia szczególne 15 poprzednich kampanii Znaku Jakości DOBRY BETON przygotowały wytwórnie betonu towarowego na ten moment. Prowadzona dotychczas ocena technologicznych i projakościowych działań wytwórni betonu towarowego pozwalała zapewnić finalnego odbiorcę, o tym  że otrzyma produkt z zagwarantowaną jakością.

Mimo, iż idea jaka przyświecała temu wyróżnieniu została uwieńczona sukcesem, Znak DOBRY BETON nadal będzie funkcjonował. Obecnie nadrzędnym zadaniem Stowarzyszenia jest edukacja i wsparcie firm członkowskich w dbaniu o środowisko naturalne i zrównoważone gospodarowanie zasobami oraz o bezpieczeństwo pracy podczas produkcji i dostawy betonu towarowego, jak i na budowie podczas wbudowywania mieszanki betonowej. Realizacje wsparcia w tych dwóch nowych kierunkach stowarzyszenie rozpoczęło już w XVI edycji Znaku DOBRY BETON.  

W szranki tegorocznego konkursu stanęło 20 wytwórni. Poddały się one kontroli w zakresie jakości produkcji, bezpieczeństwa pracy i aspektach ochrony środowiska. Obecnie przed wytwórniami jest ostatni etap zmagań czyli weryfikacji poprawności przedstawionych dokumentów i zapisów z audytów przez niezależną Kapitułę, w skład której wchodzą eksperci od ochrony środowiska oraz przedstawiciele świata nauki i biznesu.

Zwieńczeniem XVI Kampanii Znaku DOBRY BETON będzie tradycyjnie gala wręczenia wyróżnień dla tegorocznych laureatów. Odbędzie się ona pierwszego dnia wiosny czyli 21 marca 2019 w Centrum Olimpijskim PKOL w Warszawie

Źródło:SPBT

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

Jak zwiększyć sprzedaż maszyn Bobcat w Polsce (wywiad - Adrian Winnicki)


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz koparko-ładowarek CAT


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.