Firma Yanmar wprowadza do swojej oferty system SmartAssist Remote, który monitoruje wydajność, lokalizację, zużycie i wymagania konserwacyjne maszyny oraz zapewnia szczegółowe informacje na temat jej bieżącego stanu i zastosowania.
Narzędzie SmartAssist Remote zapewnia informacje o stanie urządzenia i jego użytkowaniu w czasie rzeczywistym. Wystarczy wspomnieć o możliwości „namierzenia” i wskazania miejsca położenia użytkowanego sprzętu czy też informacji operacyjnych dotyczących zużycia czy czynności serwisowych. Do tych danych dostęp może uzyskać również diler, co powinno wpłynąć na optymalizację kosztów eksploatacyjnych oraz zredukowanie czasu przestoju maszyn. System firmy Yanmar umożliwia otrzymywanie alertów w przypadku wszelkich nietypowych zachowań, takich jak np. opuszczenie określonego obszaru lub jakiekolwiek aktywności poza zaplanowanymi godzinami roboczymi. Za pomocą SmartAssist Remote można śledzić bez problemu skradzione maszyny. Dane aktualizowane co 30 sekund przesyłane są na bieżąco pocztą e-mailowa, a zatem mogą być dostępne na komputerach, tabletach i smartfonach, bez względu na ich lokalizację. Przesyłane komunikaty zawierają informacje o czasie i rodzaju otrzymanego alertu, aby ułatwić i zoptymalizować skuteczność podejmowanych działań. Rozwiązanie to ułatwia codzienną organizację i poprawia efektywność procesów pracy - dzięki SmartAssist Remote można zaplanować pracę w zależności od rodzaju sprzętu i poszczególnych operatorów. System firmy Yanmar, dostępny standardowo w większości koparek i wozideł tej marki, dostępny jest bezpłatnie - bez żadnych ograniczeń - przez 5 lat.
GA
fot.firmowe
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę