[ATB] Aktualności

Wacker Neuson Group na targach Bauma 2025

Data publikacji:

Grupa Wacker Neuson pozytywnie podsumowuje swój udział w targach Bauma 2025. Wydarzenie to niezmiennie pozostaje jednym z kluczowych punktów w kalendarzu branżowym firmy, stanowiąc idealną okazję do prezentacji innowacji oraz obserwacji kierunku, w jakim zmierza sektor budowlany.

    Stoisko Grupy Wacker Neuson na terenie zewnętrznym wystawy – część północna.

    Stoisko Grupy Wacker Neuson na terenie zewnętrznym wystawy – część północna.

Pod hasłem „Solutions built for you” firmy Wacker Neuson oraz Kramer zaprosiły licznych odwiedzających na swoje stoisko o powierzchni 5000 m², zlokalizowane na terenie zewnętrznym w północnej części wystawy. Zwiedzający mieli możliwość wymiany doświadczeń oraz zapoznania się z nowościami produktowymi.

Szczególnym zainteresowaniem cieszył się dynamiczny pokaz maszyn, który od lat stanowi jeden z głównych punktów programu i w 2025 roku ponownie przyciągnął tłumy, łącząc prezentację nowoczesnych maszyn z oprawą muzyczną na żywo.

– Dla nas Bauma jest barometrem nastrojów w branży. Tegoroczne targi oceniamy niezwykle pozytywnie – wyraźnie wyczuwalny był nowy optymizm. Nasze stoisko przez cały tydzień tętniło życiem. Odwiedzający byli pełni entuzjazmu, a atmosfera doskonale oddawała to, co wyróżnia Grupę Wacker Neuson: innowacyjność, ducha zespołowości, pasję oraz partnerskie relacje z klientami – podsumowuje Alexander Greschner, CSO Grupy Wacker Neuson.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

Pokaz ładowarki Venieri 1.63D TL, minikoparki Messersi M16U i M28U


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz maszyn Mecalac: 8MCR, 9MWR, AS750 i Revotrack 9 w akcji na placu testowym


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.