[ATB] Aktualności Keestrack

Oferta firmy Keestrack rozszerzona o maszyny rolnicze

Data publikacji:

Globalny specjalista w zakresie mobilnych maszyn do kruszenia i przesiewania - firma Keestrack, ogłosiła przejęcie firmy Goldoni. Marka ta - znana najbardziej z ciągników rolniczych - została założona we Włoszech w 1926 r., a w 2015 r. została częścią Arbos Group.

Marka Goldoni - znana najbardziej z ciągników rolniczych - została założona we Włoszech w 1926 roku, a od 2015 roku jest częścią Arbos Group, spółki chińskiego koncernu Lovol Heavy Industry. Pod koniec 2020 r. Goldoni wszczęła procedurę wygaszenia produkcji.

Przejęcie przez Keestrack pozwoli zachować miejsca pracy we włoskim zakładzie: firma powiedziała, że ma jasną strategię ponownego uruchomienia produkcji ciągników Goldoni tak szybko, jak to możliwe, koncentrując się na produkcji specjalistycznych ciągników do sadów i winnic czy kompaktowych pojazdów transportowych.

– Po dekadach organicznego wzrostu, cieszymy się, że możemy kontynuować nasz rozwój poprzez rozszerzenie działalności na segment rolniczy – powiedział Kees Hoogendoorn, prezes grupy Keestrack. – Po przeanalizowaniu wielu możliwości poczuliśmy się osobiście przyciągnięci do Goldoni ze względu na jej bogate, tradycyjne wartości rodzinne, które są bardzo bliskie naszym. Naszym celem jest utrzymanie tej historycznej marki przy życiu, wspierając lokalną gospodarkę i poziom zatrudnienia

– uzupełnił.

Z kolei Peter Hoogendoorn, wiceprezes ds. operacyjnych Grupy Keestrack, posiadającej własną włoską fabrykę kruszarek w Ponzano Veneto, dodał: – Widzimy wiele synergii pomiędzy obecnymi biznesami, takimi jak: systemy produkcyjne, dostawcy i sieć dilerska, które pozwolą wykorzystać biznes Goldoni do osiągnięcia sukcesu.

Polecamy powiązane produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.