[ATB] Aktualności

Trzydziesta edycja Budmy już w lutym

Data publikacji:

Według zapowiedzi organizatora, Międzynarodowych Targów Poznańskich, jubileuszowa, 30. edycja targów Budma odbędzie się w dniach 1-4 lutego 2022 r.

Zapowiedzi udziału w targach oraz dziesiątki pytań o najbliższą edycję Budmy, jakie docierają do nas każdego dnia, potwierdzają, że zarówno producenci, jak i ich klienci, podobnie jak my, są już „Gotowi do spotkań!”. Budma od trzech dekad jest dla branży tożsama z rozpoczęciem sezonu budowlanego, jak również z miejscem prezentacji nowości i międzynarodowego biznesu. Cieszę się, że nie inaczej będzie w przyszłym roku i że ponownie się zobaczymy

- komentuje Dariusz Muślewski, dyrektor targów Budma.

Jeśli chodzi o program targów, to dla architektów i projektantów przygotowywana jest kolejna odsłona Forum „D&A” z udziałem międzynarodowych gości, a o perspektywach budownictwa na najbliższe lata będzie się dyskutowało podczas dwudniowego Kongresu Budownictwa Polskiego. Jak zapowiada organizator, takich mocnych punktów wśród wydarzeń dopełniających ofertę producentów będzie dużo więcej.

– W najbliższych tygodniach zaczniemy zdradzać więcej szczegółów dotyczących wydarzeń podczas Budmy. Na bieżąco można je śledzić na stronach internetowych w social mediach, gdzie prezentować będziemy także wystawców i przygotowywane przez nich nowości

– dodaje Dariusz Muślewski.

Pośród ekspozycji Budmy 2022 zobaczymy najnowsze rozwiązania przygotowane przez wystawców w ramach 9 salonów tematycznych. Jednym z nich będzie Salon Maszyn, Rusztowań, Szalunków i Wyposażenia Placu Budowy.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

CASE ROAD SHOW 2023 Niemcy


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Targi eRobocze Show 2023 Lubień Kujawski


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.