Marka Dressta zaprosiła ponad 100 przedstawicieli dilerów z całego świata do Changzhou w Chinach do udziału w Globalnej Konferencji Dilerów. Głównym punktem konferencji było wprowadzenie nowego etapu dla producenta spycharek, związane z przeniesieniem produkcji spycharek gąsienicowych i układarek rur Dressta do nowego, specjalnie wybudowanego zakładu w tym chińskim mieście.
Podczas konferencji dilerzy zostali zapoznani ze strategią wzrostu, skoncentrowaną na wiodących innowacjach produktowych. W pierwszej kolejności należy wymienić model spycharki TD-16N, zdobywca nagrody Red Dot, choć zaprezentowano również inne propozycje produktowe, takie jak TD-16N, TD-20M, TD-25M oraz nowe TD-60M.
– To przyjemność i zaszczyt powitać dealerów w Changzhou i pokazać im rezultaty planowania i inwestycji, jakie włożyliśmy w markę Dressta. Skali tych inwestycji nie oddadzą prezentacje czy wideokonferencje, aby w pełni ją docenić, trzeba zobaczyć to na własne oczy. Z przyjemnością oprowadziliśmy naszych gości po nowym zakładzie produkcyjnym i przekonać się, że dilerzy rozumieją nasze cele i podzielają naszą wizję marki Dressta – powiedział Bartosz Kozik, dyrektor ds. sprzedaży globalnej w Dressta.
Nowa strategia marki Dressta opiera się na 4 filarach: projektowanie, moc, widoczność i wytrzymałość, a także na nowoczesnym, w pełni zautomatyzowanym zakładzie produkcyjnym o wydajności ponad 3000 jednostek oraz znaczących inwestycjach w centrum biznesowe w Stalowej Woli.
– Nasze inwestycje zarówno w Chinach, jak i w Europie dowodzą, że jesteśmy gotowi na nową erę wzrostu – komentuje z kolei Howard Dale, prezes Dressta.
– Nasz cel to wsparcie dilerów i umożliwienie im jeszcze bliższego kontaktu z klientami poprzez skrócenie czasu realizacji zamówień i stworzenie niezrównanej sieci części zamiennych i usług. Szybsza, bardziej skupiona na klientach filozofia przynosi korzyści nie tylko naszym klientom i dealerom, lecz także samej marce Dressta – dodaje.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę