Santander Leasing uruchomił nową, bardziej przyjazną klientom i partnerom biznesowym stronę internetową. Jest ona dostępna pod dotychczasowym adresem.
Zobacz także: Niższe koszty eksploatacji
Jednym z najważniejszych celów zmiany było uproszczenie języka prezentowanych materiałów, w tym potrzebnych leasingobiorcom dokumentów. Nowa strona to także nowoczesna szata graficzna, zapewniająca prostą i intuicyjną nawigację, dzięki czemu treści dostępne są w przejrzystej, przyjaznej użytkownikom formie. Ponadto układ strony został dostosowany do najnowszych światowych trendów „ux design”, które mają zdecydowanie wpłynąć na pozytywne doświadczenia użytkowników podczas korzystania z serwisu.
Dotychczasowy serwis Santander Leasing liczył ponad 280 stron i artykułów. Całość struktury została uproszczona i skrócona o 1/3 zachowując przy tym istotne i wartościowe dla użytkowników materiały. Informacje na temat pełnego profilu działalności spółki zostały bardziej wyeksponowane, a czytelny układ witryny umożliwi klientom pozyskiwanie potrzebnych informacji na temat dostępnych produktów i usług. Nowa strona jest w pełni responsywna - dostosowuje się do rozdzielczości konkretnych urządzeń, na których przeglądana jest treść.
– Chcemy dostarczać naszym klientom oraz obecnym i potencjalnym partnerom wszystkich kluczowych informacji w przejrzysty, intuicyjny i nowoczesny sposób. Dlatego stworzyliśmy zupełnie nową stronę internetową, zawierającą szereg udogodnień i nowych funkcjonalności – podkreśla Daniel Mrozek, dyrektor partnerstwa strategicznego i marketingu Santander Leasing.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj atb 10/2020 - zamów:
Bezpłatny egzemplarz prenumeratę
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę