Geda, bawarski producent różnego rodzaju urządzeń dźwigowych oraz podnośników tymczasowych i stałych, wprowadza do swojej oferty zoptymalizowaną wersję popularnego modelu dźwigu budowlanego. Model Multilift P22 spełnia wszystkie wymagania dotyczące transportu pasażerów i materiałów na placach budowy lub w sektorze przemysłowym nawet w najtrudniejszych warunkach. Nowa wersja urządzenia zostanie wkrótce zaprezentowana podczas zbliżających się targów Bauma.
Nowy model dźwigu Multilift P22 zachował swoje znane i cenione funkcje, a jednocześnie został zmodernizowany i wzbogacony o nowoczesne wzornictwo. Wzrok przyciąga już nowoczesny design, czyli czysty styl i zaktualizowana koncepcja kolorystyczna. Konstrukcja wciągnika została zoptymalizowana pod względem łatwej obsługi i konserwacji.
To właśnie uproszczenie działań serwisowych było jednym z kluczowych aspektów procesu projektowego. Obecnie wszystkie elementy elektroniczne są dostępne bezpośrednio z platformy, istnieje również możliwość serwisowania zdalnego, co znacznie ułatwia codzienną pracę na budowie oraz oszczędza czas i pieniądze. Automatyczny system smarowania także obniża koszty użytkowania maszyny. Pompa smarująca jest dołączona w standardzie i jest kompatybilna z całą linią smarów Geda Power Grease.
Model Multilift P22, dzięki wyjątkowo dużej platformie roboczej o wymiarach 3,2x1,4 m, umożliwia swobodny transport ludzi oraz materiałów. Opcjonalne drzwi przesuwne w kształcie litery C o szerokości 2,9 m umożliwiają wygodny załadunek od przodu nawet przy dużych, nieporęcznych materiałach budowlanych. Ładowność dźwigu wynosi 2000 kg lub 22 osoby. Platforma załadunkowa porusza się tylko na jednym maszcie sprawdzonego systemu Geda Vario-Mast z prędkością 54 m/min. Maksymalna wysokość podnoszenia wynosi 200 m. Powyżej wysokości 50 m Multilift P22 jest obsługiwany przez wózek kablowy, który ma konstrukcję oszczędzającą miejsce, a wysokość wejścia na najniższym poziomie podestu to nadal 45 cm.
Dźwigi budowlane serii Multilift są nieocenionym rozwiązaniem nawet przy ograniczonej przestrzeni. W porównaniu do większości dźwigów osobowych i towarowych urządzenia te zajmują zaledwie kilka m², a ich obsługa jest jeszcze prostsza i wydajniejsza dzięki dostępnemu opcjonalnie inteligentnemu sterowaniu wezwaniami. Urządzenie wymaga zasilania o mocy 30 kW przy napięciu 380-480 V. Zmniejszając obciążenie i/lub prędkość, podłączenie 32 A może być wystarczające zamiast standardowego 63 A. Wstępnie zainstalowana jednostka bazowa ma bardzo kompaktową budowę. Składa się z samochodu, obudowy, płaskiego pojemnika na kable i napędu. Sam montaż urządzenia również nie sprawia problemów - ważne, że nie wymaga przygotowania oddzielnego fundamentu.
Strategia elektryfikacji napędów Yanmar
Trwałe i wydajne baterie od Briggs & Stratton
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę