Volvo Construction Equipment ogłosiło, że firma nie będzie wystawiać się na Bauma 2022. W komunikacie prasowym poinformowano, że zachowanie klientów ewoluje i zmienia się w związku z Covid-19 i z tego powodu firma przyjęła nowe podejście marketingowe, mające na celu jeszcze ściślejsze związanie się z klientami.
Volvo CE zapowiedziało, że skupi się na własnej, specjalnie zbudowanej grupie odbiorców, łączącej wydarzenia fizyczne, cyfrowe i hybrydowe. Firma twierdzi, że pozwoli to na bardziej elastyczną i dostosowaną do potrzeb ofertę, niezależnie od tego, w jaki sposób i gdzie klient będzie chciał wejść w interakcję z produktami i usługami Volvo.
– Choć fizyczna interakcja pozostaje bardzo ważna, zaczynamy dostrzegać znaczące zmiany w sposobie, w jaki nasi klienci chcą się z nami kontaktować zarówno cyfrowo, jak i twarzą w twarz. Wynika to zarówno z technologicznych możliwości bardziej efektywnego prowadzenia biznesu, jak i z rosnącej potrzeby prowadzenia działalności w sposób bardziej zrównoważony. Pomimo naszego wycofania się z przyszłorocznej imprezy, nie wykluczamy przyszłego udziału w targach Bauma i innych targach. Będziemy nadal analizować sposób, w jaki nasi klienci chcą z nami współpracować i oprzeć naszą strategię na ich potrzebach i wymaganiach– wyjaśnił Carl Slotte, szef regionu Europy w Volvo CE
– Choć fizyczna interakcja pozostaje bardzo ważna, zaczynamy dostrzegać znaczące zmiany w sposobie, w jaki nasi klienci chcą się z nami kontaktować zarówno cyfrowo, jak i twarzą w twarz. Wynika to zarówno z technologicznych możliwości bardziej efektywnego prowadzenia biznesu, jak i z rosnącej potrzeby prowadzenia działalności w sposób bardziej zrównoważony. Pomimo naszego wycofania się z przyszłorocznej imprezy, nie wykluczamy przyszłego udziału w targach Bauma i innych targach. Będziemy nadal analizować sposób, w jaki nasi klienci chcą z nami współpracować i oprzeć naszą strategię na ich potrzebach i wymaganiach
– wyjaśnił Carl Slotte, szef regionu Europy w Volvo CE
Volvo CE dodało, że nowa strategia obejmuje zwiększoną koncentrację na wydarzeniach pod marką Volvo na rynkach lokalnych, integrację cyfrowych i tradycyjnych kanałów marketingowych oraz zwiększone inwestycje w kanały i kampanie cyfrowe, aby odzwierciedlić zmieniające się punkty kontaktu i zachowania klientów. Firma nie wyklucza udziału w targach Bauma - lub innych imprezach targowych - w przyszłości.
Wyprodukowany we Włoszech sprzęt Bravi Platforms
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę