[ATB] Technika

DHB rozwija sprzedaż młotów hydraulicznych i stawia na e-commerce

Data publikacji:

Podczas targów w Lubieniu Kujawskim firma DHB zaprezentowała swoją ofertę, koncentrując się przede wszystkim na młotach hydraulicznych. To ich główny produkt – sprzedawany od 2015 roku – i obszar, w którym firma z Małopolski ma największe doświadczenie.

    DHB rozwija sprzedaż młotów hydraulicznych i stawia na e-commerce

Obecnie DHB oferuje 14 modeli dopasowanych do różnych maszyn – od minikoparek po koparki o masie do 60 ton, z zastosowaniem m.in. w kamieniołomach. Firma zapewnia pełne wsparcie posprzedażowe, w tym mobilny serwis i dostępność części zamiennych. Młoty objęte są trzyletnią gwarancją.

Poza młotami, DHB oferuje również nożyce do wyburzeń – z obrotem i bez, do prac na wysokości oraz do kruszenia wtórnego na gruncie. W ofercie znajdują się także chwytaki, zarówno wyburzeniowe, np. do zdejmowania więźb dachowych, jak i sortujące, wykorzystywane m.in. przy pracy na kolei czy do przenoszenia drewna. Nowością są zaś zagęszczarki do koparek o masie od 11 do 16 ton, które właśnie wchodzą do sprzedaży.

Siła Internetu

DHB korzysta z targów m.in. do kontaktu z dotychczasowymi klientami. – Mamy wielu stałych klientów. W trakcie wydarzeń takich jak eRobocze Show wymieniamy się doświadczeniami – mówi Sebastian Olesiak, przedstawiciel firmy DHB.

W zakresie sprzedaży i komunikacji firma mocno postawiła na Internet. DHB jako jedna z nielicznych firm w tej branży prowadzi sklep internetowy, gdzie można zapoznać się z cenami, a nawet złożyć zamówienie. 

– Oferowane przez nas urządzenia można zamówić na stronie internetowej. Wystarczy dodać konkretny produkt do koszyka, a dalej to już bardzo proste – wyjaśnia. Firma widzi wartość w tym modelu prezentacji oferty – ceny są jawne i dostępne od ręki, co wpływa pozytywnie na wizerunek i skuteczność reklam internetowych.

DHB aktywnie działa także w mediach społecznościowych. Publikuje filmy z pracy urządzeń u klientów, co pozwala potencjalnym nabywcom zobaczyć sprzęt w praktyce. – Można zobaczyć, jak to działa, czy się sprawdza. To ułatwia sprzedaż – dodaje przedstawiciel. A produktem nr 1 w ofercie są – co nie jest żadną niespodzianką – młoty hydrauliczne. – To produkt, który sprzedajemy najdłużej, już od 10 lat. I robimy to z dużym powodzeniem – podsumowuje Sebastian Olesiak.

Polecamy produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

Pokaz ładowarki Venieri 1.63D TL, minikoparki Messersi M16U i M28U


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz maszyn Mecalac: 8MCR, 9MWR, AS750 i Revotrack 9 w akcji na placu testowym


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.