Podczas targów Bauma przedstawiciele Triangle Tyre skupili się na prezentacji opon OTR (off-the-road), szczególnie dużych modeli przeznaczonych do pracy w górnictwie. Firma zaprezentowała także nowy system TPMS (monitorowania ciśnienia w oponach), zaprojektowany specjalnie z myślą o maszynach górniczych.
Zespół firmy Triangle Tyre na targach Bauma 2025.
Triangle stara się pozycjonować swoje produkty jako konkurencyjne jakościowo względem marek premium, ale w niższym przedziale cenowym.
– Różnica między markami premium a takimi jak Triangle nie jest już tak duża, jak 10 lat temu. Dzisiaj jesteśmy bardzo blisko pod względem jakości i kosztów eksploatacji – mówi Luca Mai, dyrektor OTR na rynek europejski w Triangle Tyre.
Jedną z przewag marki ma być trwałość produktów – opony mają zachowywać właściwości przez cały cykl życia.
– Dobra opona to taka, która nie tylko jest wydajna jako nowa, ale także wtedy, gdy zbliża się do końca eksploatacji. To ważna cecha naszych produktów – uważa Mirco Spinella, dyrektor handlowy na Europę w Triangle Tyre.
Triangle wprowadził 11 nowych produktów – w tym nowe rozmiary i technologie – rozszerzając ofertę opartą na dotychczasowych modelach. Producent współpracuje w Polsce z firmą Torus, dystrybutorem który, według Mirco Spinelli, dobrze rozumie rynek i potrafi dostosować ofertę do potrzeb różnych klientów. – Torus potrafi dobrać odpowiedni produkt do konkretnej aplikacji. Jest też w stanie zapewnić obsługę serwisową. To firma specjalizująca się w OTR, więc to dla nas idealny partner – dodaje.
Polska należy do najważniejszych rynków firmy w Europie. Szczególnie południowe i centralne regiony kraju są silne w segmencie OTR. Rynek polski postrzegany jest jako otwarty na nowe marki i konkurencyjne produkty. – W Polsce nie ma tak silnych przyzwyczajeń do jednej marki jak np. we Francji. Tu liczy się dobra jakość, odpowiednia cena i wydajność – i to nam odpowiada – zaznacza Spinella.Triangle nie planuje samodzielnej ekspansji w Polsce, ale zamierza dalej rozwijać współpracę z lokalnymi partnerami.
– Nie planujemy dużych zmian. Wspólnie z partnerami pracujemy, aby wzmocnić naszą pozycję. Zawsze można zrobić więcej, ale mamy dobrą podstawę i stabilną sieć odbiorców – wyjaśnia Luca Mai.
System unikania kolizji i kinematycznego pozycjonowania od Bosch Rexroth
Nowości Kramer na jubileusz 100-lecia
JCB Dual Drive – zwiększona wydajność bez konieczności obracania fotela
Technologie bezwykopowe. Gdzie, jak i dlaczego warto je stosować?
CIFA wprowadza pompy do betonu z inteligentnym sterowaniem
Liebherr T 48-8s – nowa ładowarka teleskopowa w klasie 8-metrowej
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę