[ATB] Aktualności

Triangle Tyre stawia na opony OTR i rozwija rynek w Polsce

Data publikacji:

Podczas targów Bauma przedstawiciele Triangle Tyre skupili się na prezentacji opon OTR (off-the-road), szczególnie dużych modeli przeznaczonych do pracy w górnictwie. Firma zaprezentowała także nowy system TPMS (monitorowania ciśnienia w oponach), zaprojektowany specjalnie z myślą o maszynach górniczych.

    Zespół firmy Triangle Tyre na targach Bauma 2025.

    Zespół firmy Triangle Tyre na targach Bauma 2025.

Triangle stara się pozycjonować swoje produkty jako konkurencyjne jakościowo względem marek premium, ale w niższym przedziale cenowym. 

– Różnica między markami premium a takimi jak Triangle nie jest już tak duża, jak 10 lat temu. Dzisiaj jesteśmy bardzo blisko pod względem jakości i kosztów eksploatacji – mówi Luca Mai, dyrektor OTR na rynek europejski w Triangle Tyre.

Jedną z przewag marki ma być trwałość produktów – opony mają zachowywać właściwości przez cały cykl życia. 

– Dobra opona to taka, która nie tylko jest wydajna jako nowa, ale także wtedy, gdy zbliża się do końca eksploatacji. To ważna cecha naszych produktów – uważa Mirco Spinella, dyrektor handlowy na Europę w Triangle Tyre.

Ważny rynek

Triangle wprowadził 11 nowych produktów – w tym nowe rozmiary i technologie – rozszerzając ofertę opartą na dotychczasowych modelach. Producent współpracuje w Polsce z firmą Torus, dystrybutorem który, według Mirco Spinelli, dobrze rozumie rynek i potrafi dostosować ofertę do potrzeb różnych klientów. – Torus potrafi dobrać odpowiedni produkt do konkretnej aplikacji. Jest też w stanie zapewnić obsługę serwisową. To firma specjalizująca się w OTR, więc to dla nas idealny partner – dodaje.

Polska należy do najważniejszych rynków firmy w Europie. Szczególnie południowe i centralne regiony kraju są silne w segmencie OTR. Rynek polski postrzegany jest jako otwarty na nowe marki i konkurencyjne produkty. – W Polsce nie ma tak silnych przyzwyczajeń do jednej marki jak np. we Francji. Tu liczy się dobra jakość, odpowiednia cena i wydajność – i to nam odpowiada – zaznacza Spinella.
Triangle nie planuje samodzielnej ekspansji w Polsce, ale zamierza dalej rozwijać współpracę z lokalnymi partnerami. 

– Nie planujemy dużych zmian. Wspólnie z partnerami pracujemy, aby wzmocnić naszą pozycję. Zawsze można zrobić więcej, ale mamy dobrą podstawę i stabilną sieć odbiorców – wyjaśnia Luca Mai.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

Pokaz ładowarki Venieri 1.63D TL, minikoparki Messersi M16U i M28U


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz maszyn Mecalac: 8MCR, 9MWR, AS750 i Revotrack 9 w akcji na placu testowym


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.