[ATB] Aktualności

Przedłużona gwarancja

Data publikacji:

Firma Briggs&Stratton przedłużyła okres gwarancji na niektóre z modeli silników Vanguard Europe. Celem tego działania jest przede wszystkim wsparcie firm rentalowych dotkniętych przez pandemię Covid-19.

Zobacz także: Na budowie w Lublinie

    Amerykański producent silników dodał rok do gwarancji handlowej na swoje jednocylindrowe silniki Vanguard 160, 200 i 400. Silniki te są często montowane w urządzeniach dostępnych w wypożyczalniach maszyn budowlanych, takich jak: zacieraczki do betonu, pompy, generatory czy zagęszczarki.

    – Na rynek wynajmu samochodów ciężarowych znaczny wpływ miała globalna pandemia i spodziewamy się, że firmy wynajmujące będą w stanie przeznaczyć mniejszy budżet na swoje floty wynajmu krótko- i średnioterminowego – komentuje Paul Bramhall, dyrektor ds. marketingu na region EMEA w firmie Briggs&Stratton.– Przedłużenie okresu gwarancji pomoże zarządzającym flotami w utrzymaniu ich sprzętu w optymalnym stanie bez nieoczekiwanych wydatków z zewnątrz, które zwiększyłyby całkowity koszt posiadania – dodaje.


    Według Briggs&Stratton, przedłużenie gwarancji może potencjalnie pokryć oczekiwany okres eksploatacji jednostek. Firmy rentalowe wynajmujące urządzenia z silnikami Vanguard 160, 200 i 400, które standardowo objęte są 3-letnią gwarancją od daty zakupu, mogą teraz ubiegać się o dodatkowy rok ochrony ubezpieczeniowej, rejestrując swoje produkty na stronie internetowej producenta jednostek napędowych.

     

    Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

    Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

    YouTube atb

    zobacz więcej

    Jak zwiększyć sprzedaż maszyn Bobcat w Polsce (wywiad - Adrian Winnicki)


    W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

    Pokaz koparko-ładowarek CAT


    W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

    Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.