[ATB] Nowości

580SV - zmodernizowana koparko-ładowarka

Data publikacji:

Case Construction Equipment wprowadził zmiany w modelu koparko-ładowarki 580SV. Modernizacje obejmują układ napędowy, hydraulikę, rozwiązania serwisowe oraz wyposażenie kabiny.

    580SV - zmodernizowana koparko-ładowarka

Układ napędowy

Nowa skrzynia biegów ma funkcję Automatic Direct Drive, aktywowaną na trzecim i czwartym biegu. Łączy ona silnik bezpośrednio ze skrzynią. Zmiany te wpływają także na redukcję hałasu przy wyższych prędkościach.

Maszyna wyposażona jest w funkcję hamowania na biegu jałowym. Operator może utrzymywać prędkość i obroty silnika przepustnicą ręczną, a naciśnięcie pedału hamulca automatycznie przełącza silnik na obroty jałowe.

Układ hydrauliczny

Nowa hydraulika zapewnia wyższe ciśnienie i większy przepływ, co skraca cykle robocze o ok. 20%. Zastosowanie ramienia w układzie tool carrier umożliwia utrzymanie wysokiego udźwigu i siły odspajania. Dostępne są szybkozłącza hydrauliczne na ramieniu ładowarkowym i koparkowym.

Standardowo oferowane są funkcje:

- Power Lift: podnosi ciśnienie w układzie przy obniżonych obrotach silnika, co zwiększa precyzję i siłę podnoszenia.

- Power Boost: chwilowo podnosi ciśnienie hydrauliczne, zapewniając większą siłę odspajania np. w twardym gruncie.

Rozwiązania serwisowe

Model 580SV jest objęty pakietami obsługowymi Case, obejmującymi gwarancję, planowe przeglądy i usługi dodatkowe, m.in. analizę płynów. Zintegrowany moduł telematyczny umożliwia przesyłanie danych o maszynie w czasie rzeczywistym. System generuje powiadomienia dla operatorów i dilerów, co pozwala wcześniej reagować na usterki.

Użytkownicy mają dostęp do aplikacji i portalu myCaseConstruction, które gromadzą dane o pracy maszyn i umożliwiają analizę raportów eksploatacyjnych.

Uproszczono dostęp do układu chłodzenia - przednią część maszyny można otworzyć jednym zatrzaskiem, co automatycznie unosi kratkę, chłodnicę powietrza doładowującego i chłodnicę oleju, zapewniając łatwiejszy dostęp do głównej chłodnicy.

Kabina i ergonomia

Kabina została wyposażona w podgrzewany fotel pneumatyczny, więcej przestrzeni na nogi oraz dodatkowe miejsca do przechowywania. Funkcję Return-to-dig można teraz szybko wyłączyć przełącznikiem.

Opcjonalny system Comfort Steering zmniejsza liczbę obrotów kierownicą potrzebnych do pełnego skrętu, co ułatwia manewrowanie przy niskich prędkościach.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

YouTube atb

zobacz więcej

Pokaz ładowarki Venieri 1.63D TL, minikoparki Messersi M16U i M28U


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Pokaz maszyn Mecalac: 8MCR, 9MWR, AS750 i Revotrack 9 w akcji na placu testowym


W chwili otwarcia wideo, YouTube wyśle pliki cookie. Polityka prywatności YouTube

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.