Triangle Tyre znalazła się na liście China Brand Evaluation Information, opublikowanej przez China Council for Brand Development w Deqing, Zhejiang.
Ranking, uznawany za „Złotą Listę Wartości Chińskich Marek”, powstał w 2013 roku i od tego czasu cieszy się renomą dzięki rzetelnej metodologii i wiarygodności. Tegoroczna edycja, oficjalnie opublikowana w maju, obejmuje raporty China Council for Brand Development i wskazuje łączną wartość 779 marek na poziomie 12,78 biliona CNY.
W tym roku ranking został wspólnie przygotowany przez China Council for Brand Development i China Appraisal Society, a współorganizatorami były Brand Office agencji Xinhua oraz magazyn China Brand.
Podczas konferencji obecnych było ponad 600 uczestników, w tym przedstawiciele ministerstw, lokalnych władz, agencji nadzoru rynku, stowarzyszeń branżowych, firm oraz mediów.
– Włączenie Triangle Tyre do rankingu w pełni odzwierciedla jej mocne strony w zakresie innowacji technologicznych, kontroli jakości i wpływu rynkowego – powiedział Angelo Giannangeli, dyrektor marketingu na Europę w Triangle Tyre.
Triangle Tyre uzyskała wartość marki 6,61 mld CNY w sektorze energii i chemii oraz indeks siły marki 917. Według organizatorów ranking opiera się na zasadach „naukowości, rzetelności, przejrzystości i powszechnego uznania”, oceniając przedsiębiorstwa w kluczowych branżach, w tym produkcji.
SAB i Liebherr: długoletnia współpraca w wydobyciu materiałów masowych
Amazone Profihopper AutoDrive study
Amazone Profihopper AutoDrive study. Autonomiczna kosiarka do terenów zielonych
CIiW Himoinsa
Centrum Innowacji i Współpracy Himoinsa w programie Factory Tour
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę