[ATB] Aktualności

Built Robotics przeznacza miliony na przekształcenie koparek w roboty

Data publikacji:
Built Robotics przeznacza miliony na przekształcenie koparek w roboty

Built Robotics, firma zajmująca się autonomią w budownictwie, ogłosiła zamknięcie sprzedaży akcji z Serii C o wartości 64 mln USD prowadzonej przez Tiger Global, co daje łączne finansowanie na poziomie 112 mln USD. Dotychczasowi inwestorzy to NEA, Founders Fund, Fifth Wall i Building Ventures. Firma Built twierdzi, że pieniądze zostaną przeznaczone na zwiększenie produkcji. 

Zestaw modernizacyjny firmy Built Robotics, pod nazwą Exosystem, może być zainstalowany i skalibrowany na koparce w mniej niż jeden dzień, jak twierdzi firma. Wykonawcy mają możliwość wypożyczenia zestawów Exosystem jak

Wykonawcy mogą wnosić opłaty godzinowe za licencję na autonomiczne oprogramowanie Exosystem.

– Ostatnie kilka lat spędziliśmy po szyję w dziale badawczo-rozwojowym i to się opłaciło. Nasza flota do wynajęcia jest w pełni zarezerwowana do 2023 roku, a zamówienia wciąż napływają

– powiedział Noah Ready-Campbell, dyrektor generalny Built Robotics.

Dodał, że autonomiczne wykonywanie wykopów to tylko „pierwszy krok” i że klienci już pytają o automatyczne wózki do zasypywania, zagęszczania, przenoszenia materiałów i załadunku.

– Skupienie się firmy Built na łatwych do zainstalowania, zrobotyzowanych modernizacjach sprzętu ciężkiego generuje znaczny popyt. Cieszymy się, że możemy z nimi współpracować, ponieważ ich rozwiązanie do autonomicznego kopania rowów pomaga przekształcić budowę farm słonecznych, projektów naftowych i gazowych oraz innych dużych i krytycznych projektów infrastrukturalnych na całym świecie

– dodał Griffin Schroeder, przedstawiciel Tiger Global.

Polecamy powiązane produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.