Firma Milwaukee, znany producent elektronarzędzi Heavy Duty, przenośnych elektronarzędzi i akcesoriów dla profesjonalnych użytkowników, wprowadza na rynek polski nową usługę serwisową all-inclusive stworzoną z myślą o profesjonalnych użytkownikach.
Milwaukee Platinum to pakiet obsługi serwisowej gwarantujący kontrolę kosztów oraz szybkie naprawy i konserwację narzędzi w trybie priorytetowym. Usługi serwisowe firmy Milwaukee zawarte w programie Platinum mają pomóc w zarządzaniu posiadanym parkiem maszyn. Użytkownicy elektronarzędzi mogą zdecydować się na 36 lub 48 (w przypadku produktów systemu MX Fuel - 24 lub 36) miesięcy serwisu posprzedażowego obejmującego naprawę, konserwację i kalibrację narzędzi. W ramach tego programu stworzono też dedykowany zespół wsparcia technicznego oraz infolinię. Usługa dostępna jest zarówno przy zakupie narzędzia u dystrybutora marki, jak i w opcji z leasingiem.
Co szczególnie istotne, użytkownicy Milwaukee Platinum mają gwarancję stałego kosztu miesięcznego i braku dodatkowych opłat. W ramach programu pokrywany jest także koszt odbioru z wybranego miejsca, dostawy zwrotnej i śledzenia naprawy w czasie rzeczywistym. Identyfikację urządzenia objętego pakietem ułatwi unikalna etykieta Platinum.
Kompleksowe naprawy traktowane są priorytetowo: są wykonywane w ciągu jednego dnia roboczego, a dostawa zwrotna prosto na miejsce pracy odbywa się w ciągu maksymalnie trzech dni roboczych od momentu nadania narzędzia do Centrum Serwisowego. Status naprawy można zaś śledzić w czasie rzeczywistym na dedykowanej temu stronie internetowej.
Samoobsługa z nowym programem od Himoinsa
Pompy CIFA z włóknem węglowym
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę